אנשי דאע"ש-עזה מאיימים: "נירה הערב שוב לעבר ישראל"

האויב של אויבי גם הוא אויבי: "הבהרנו שנמשיך בדרך הג'יהאד נגד היהודים. אף אחד לא יעצור אותנו ממילוי חובתנו", אומרים אנשי הארגון שביצע את הירי אתמול ובשבוע שעבר • במקביל, תעוזתו של חמאס גוברת, והוא סולל ציר חדש ליד הגבול

ההסלמה הביטחונית כבר כאן, וכל הדיבורים על ה'הרתעה' שהושגה כביכול במבצע 'צוק איתן' מתבררים כעורבא פרח וכהטמנת הראש בחול.

חברי הארגון הסלפי הקיצוני ברצועת עזה, העונה לשם 'גדודי השיח עמר חדיד', שהכריזו על נאמנותם לארגון הטרור דאע"ש ואשר ביצעו את ירי הרקטות אתמול לעבר נתיבות ואשקלון ובשבוע שעבר לעבר קריית מלאכי, מזהירים הבוקר כי אם ממשל חמאס ימשיך ברדיפתם הם יירו שוב לעבר ישראל, בתוך 12 שעות.

בהודעה שפרסם הארגון הלא-מוכר, נאמר כי "הירי שבוצע ביום רביעי היה ירי נקמה על מותו של אחד מאנשי ארגון דאע"ש בעזה, במהלך מתקפה של אנשי חמאס". הקיצוניים הסלפים מוסיפים כי "הבהרנו שנמשיך בדרך הג'יהאד נגד היהודים – אויביו של א-ללה. אף אחד לא יעצור אותנו מלמלא את חובתנו ולתקוף את היהודים".

קרא עוד:
[postim]

בתוך כך, אזלת היד הביטחונית שמפגינים ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון, נמשכת ומתרחבת במגמה מדאיגה. 50 ימי 'צוק איתן' לא מרתיעים את חמאס מהכנות נמרצות למערכה הבאה, שנראית כיום קרובה מאי פעם, ותעוזתם של אנשי הארגון הולכת וגוברת.

כזכור, בשבת הודיע פתחי חמאד, שר הפנים לשעבר בממשלת חמאס וממנהיגיה ברצועת עזה, כי ארגונו סולל כביש גישה חדש במרחק של כ-250 מטר מהגדר, מול קיבוץ נחל עוז. הכביש נסלל סמוך לבתי שכונת שג’אעיה שבעזה ולדבריו נועד להיות מוכן ל”שעת הכושר להסתער”.

6075001196585640360noהמחשה מצמררת שפרסם 'א-ריסאלה': מרחק אפסי בין כביש הגישה
החדש של חמאס לבין מוצב צה"ל (מסומן מימין)

אתמול דיווח בטאון חמאס 'א-ריסאלה', כי צה"ל ניסה ללא הצלחה למנוע מהזרוע הצבאית של חמאס להמשיך בעבודות סלילת הציר ליד הגבול. על פי הדיווח, כשהבינו בצד הישראלי כי ההפרעה לעבודות והניסיון לפגוע בציר החדש עלולים להתפתח לכדי עימות באש חיה, נסוג כוח צה"ל ואפשר להמשיך את העבודות ללא הפרעה.

כתב העיתון מתאר כי ארבעה דחפורים צבאיים ושני רכבים חצו את הגבול באזור מזרח רפיח, תוך שכוחות צה"ל מבצעים ירי הרתעתי, מזל"טים חגים באוויר ורכבי צבא מתגברים את הכוחות בקרבת מוצב 'סופה' הסמוך. בתגובה, חשו לזירה כלי רכב של גדודי עז א-דין אל-קסאם ובהם חמושים רבים, כדי לאבטח את דחפורי חמאס הפועלים בשטח.

תעוזה גוברת. העבודות בגבול באבטחתם הצמודה של חמושי חמאס (צילום: עבד רחים חטיב – פלאש 90)

.

.

.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו