נתפסה כנופיית גנבים פלסטינים אשר פעלה באזור בנימין

מלבד החדירה ליישובים, הפריצות לבתים והגניבה של רכוש רב, ניסו גם חברי הכנופיה לדרוס ולפגוע בשוטרים, במהלך ניסיון מעצר קודם • במבצע חטיבתי של חטמ״ר אפרים ובפעילות מורכבת של יחידת ׳דובדבן׳, נעצרו שבעת חברי הכנופיה

כנופיה של גנבים פלסטינים, אשר פעלה במשך תקופה ארוכה באזור בנימין באין מפריע והטילה את מוראה על התושבים היהודים בסביבה, נתפסה בפעילות משותפת של משטרת ישראל והחטיבה המרחבית 'אפרים' של צה"ל.

בעקבות גל החדירות לישובים והפריצות למספר בתים באזור המערבי של גזרת בנימין, שהתגבר מאוד לאחרונה, הוקם צוות חקירה מיוחד בתחנת בנימין בשיתוף מחלקת המודיעין של החטיבה המרחבית אפרים.

צוות החקירה פעל בכל  האמצעים שעומדים לרשות המשטרה כולל טכנולוגיה מתקדמת ואמצעים מורכבים. במהלך עבודת הצוות נעצרו שני חשודים אשר נחקרו והפלילו מספר גנבים נוספים שלקחו חלק במעשי הפריצה והגניבה מדירות מגורים בגזרה המערבית של תחנת בנימין.

קרא עוד:
[postim]

בשבוע שעבר נעצרו שלושה חשודים נוספים שהיו חלק מאותה כנופיה, ובסוף השבוע נעצרו שני החשודים המרכזיים שהם ראשי הכנופיה, במבצע חטיבתי של חטמ״ר אפרים ובפעילות מורכבת של יחידת ׳דובדבן׳. כל חברי הכנופיה הם תושבי הכפר נעלין, הסמוך לעיר מודיעין עילית.

במשטרה אומרים כי מלבד החדירה ליישובים, הפריצות לבתים והגניבה של רכוש רב, ניסו גם חברי הכנופיה לדרוס ולפגוע בשוטרים, במהלך ניסיון מעצר קודם.

מפקד תחנת בנימין סנ"צ דודי חיון אמר לאחר המבצע המוצלח כי "הפעילות כנגד הפורצים הייתה מורכבת ונמשכה מספר שבועות. הפעילות דרשה מאתנו משאבים רבים ושיתוף פעולה מלאה בין תחנת בנימין יחידות מחוז ש"י, חטיבת אפרים ויחידות מיוחדות".

סנ"צ חיון הוסיף כי "הכנופיה הזאת גרמה לפגיעה בתחושת הביטחון וגרמה לתושבים רבים להרגשת אי נוחות כאשר ביתם נפרץ ונגנב רכוש, לכן פעלנו בנחישות ללא פשרות עד ששמנו את היד על כנופיית הפושעים".

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו