נתניהו: "מצפה מהקהילה הבינלאומית לקרוא לשחרור שני השבויים בעזה"

הנשיא ריבלין: "זהו מקרה שעניינו הומני ואנו מצפים מהגורמים המחזיקים בו להתנהג בהתאם ולהשיבו כשבריאותו איתנה" • שר הביטחון יעלון: "אנו רואים בחמאס אחראי לגורלם ודורשים את החזרתם"

"אנו פועלים להשבתם של שני הישראלים שחצו את הגדר לעזה. אנו רואים בחמאס האחראי לשלומם", אמר היום ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה לפרסום הידיעה על שני האזרחים הישראלים אשר חצו את הגבול לעזה ונעלמו עקבותיהם – אברה מנגיסטו מאשקלון ובדואי תושב חורה שבנגב.

"מיניתי נציג מטעמי לתאם את כלל הפעילות בנושא ואת הקשר עם המשפחות. אתמול שוחחתי עם הוריו ואחיו של אברהם מנגיסטו, אמרתי להם שמרגע היוודע המקרה איננו חוסכים מאמצים להשיבו לישראל. קבענו להיפגש בקרוב" סיפר ראש הממשלה.

נתניהו הוסיף, "אני מצפה מהקהילה הבינלאומית שמבטאת את דאגתה למצב ההומניטרי בעזה, לצאת בקריאה ברורה לשחרור האזרחים ולדאוג להשבתם של האזרחים".

קרא עוד:
[postim]

שר הביטחון משה יעלון אמר כי "שני אזרחים ישראלים נמצאים ברצועת עזה בידי חמאס. מדינת ישראל משקיעה מאמצים רבים להשיבם לחיק משפחתם. אנו רואים בחמאס אחראי לגורלם ודורשים את החזרתם.

"נפגשתי עם משפחתו של אברה מנגיסטו, עדכנתי אותה בפעולותינו וחיזקתי את ידיה. אנו נמצאים גם בקשר עם משפחתו של הישראלי הנוסף המוחזק ברצועה ומעדכנים אותה בהתפתחויות".

הנשיא ריבלין: "אני נמצא בקשר עם משפחת מנגיסטו"

גם נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס לשני הישראלים השבויים, ואמר כי "מדובר בפרשה כואבת אשר אני והגורמים הרלוונטיים בבית הנשיא מלווים מההתחלה. אני נמצא בקשר עם משפחת מנגיסטו ואני יודע כי כל הגורמים האמונים על כך עושים עבודתם נאמנה ועוקבים אחר העניין מרגע שאברה חצה את הגדר".

עוד הוסיף הנשיא כי "זהו מקרה שעניינו הומני ואנו מצפים מהגורמים המחזיקים בו להתנהג בהתאם ולהשיבו כשבריאותו איתנה. מהמידע שקיים עולה שמנגיסטו מוחזק בידי חמאס ברצועת עזה. אנחנו נמשיך ונעשה את כל המאמצים על מנת להביא את הפרשה לסופה בהקדם".

(צילום: פלאש 90)

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו