תיעוד: ספינת קרב מצרית מותקפת בידי לוחמי דאע"ש • צפו

ארגון הטרור דאע"ש העלה אתמול את רף הלחימה כאשר תקפו לוחמיו ספינה של חיל הים המצרי ופגעו בה • צבא מצרים תקף בתגובה מעוזי טרור בצפון סיני • צפו בתיעוד

לוחמי ארגון הטרור דאע"ש בחצי האי סיני, ירו אמש טיל לעבר ספינת מלחמה של צבא מצרים ופגעו בה.

צבא מצרים תקף בתגובה סירות מחבלים בסמוך לרפיח המצרית ופשט על בתי בכירים בארגוני הטרור בליווי סיוע ארטילרי כבד. מטוסי חיל האוויר של מצרים תקפו יעדי טרור בצפון סיני ופגעו בכמה מחבלים.

תושבי החוף המצרי נדהמו אמש למראה העשן הרב שהיתמר מהספינה המצרית הפגועה וחלקם סיפרו כי שמעו היטב את רגע הפיצוץ. בהודעת ארגון דאע"ש נטען כי נגרם נזק כבד לספינה ומספר חיילים נהרגו בתקיפה, צבא מצרים לעומתם, טוען כי לא היו אבידות בנפש.

קרא עוד:
[postim]

על פי הודעת הצבא המצרי, הספינה התקרבה לחוף בעקבות מידע על פעילות טרוריסטית בצפון סיני, במהלך חילופי האש נפגעה, כאמור, ספינת הקרב. צפו בתיעוד:

לפני כשבועיים פתח ארגון דאע"ש במתקפת טרור משולבת שכוונה נגד צבא מצרים בחצי האי סיני. כ-70 מחבלים השתתפו במתקפה קשה ואכזרית תוך שימוש במכונית ממולכדת, מחבלים מתאבדים, מרגמות, משגרי רקטות, רימונים וכלי נשק נוספים נגד מוצבים של הצבא המצרי באזור שיח’ זוויד בצפון חצי האי, על פי הדיווחים, עשרות חיילים מצריים נהרגו בהתקפה.

(צילום: עבד רחים ח'טיב – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו