בנק מרכנתיל מציע הלוואות חזרה לבית הספר

בנק מרכנתיל, מציע שוב את המוצר הנכון בזמן הנכון. הבנק מציע פתרון לעומס ההוצאות הקיים על המשפחה לקראת שובם של הילדים לבית הספר.

ההורים נדרשים בתקופה זו להוצאות רבות הכוללות ביגוד, הנעלה, ילקוט, אביזרי לימוד, ספרים ומחברות ולאלה מתווספות גם עלויות רישום. במשפחות להן מספר ילדים החוזרים בימים אלה לספסל הלימודים, מדובר בהוצאה חד-פעמית גבוהה  אשר למשק הבית לא קל להתמודד עימה בחודש אחד ובתשלום אחד.

מרכנתיל מציע פתרון להורים במספר אפשרויות מימון ההוצאות בתקופה זו בריבית אטרקטיבית ובתשלומים נוחים וקבועים.

ההלוואות שמציע הבנק הן בסכומים של 5 א' ש"ח ועד 15 א' ₪  בתשלומים שווים בסך  299 ₪ כל אחד. מספר התשלומים משתנה לפי סכום ההלוואה ונע בין 18-64 תשלומים חודשיים.

אלון בירון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מרכנתיל אמר כי הבנק ממשיך במתן פתרונות מימון טובים ומתאימים לצרכי לקוחותיו. הבנק מלווה את הלקוחות במעגל החיים שלהם ומציע פתרונות טובים ונוחים למימון בתחום הלימוד והחינוך כמו גם בתחומים אחרים. דוגמא בולטת ורלוונטית הינה המסלול הנוח שמציע הבנק למימון לימודים אקדמאים במוסדות להשכלה גבוהה וכן, פתרונות מימון לקראת חתונות ואירועים משפחתיים ומסלולי מימון נוספים ומגוונים בתחומים השונים ללקוחות הפרטיים והעסקיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו