ברגע האחרון: בוטלה שביתת נהגי 'אגד תעבורה' שתוכננה להתחיל ביום א'

760 נהגי האוטובוסים של אגד תעבורה מנהלים במשך כעשרה חודשים משא ומתן על העלאת שכרם הנמוך ושיפור תנאי העסקתם • בחודשים האחרונים השביתו הנהגים את העבודה מספר פעמים וכעת תכננו להחריף משמעותית את הצעדים נגד ההנהלה

ועד נהגי חברת 'אגד תעבורה' הוגיע כי השביתה הכללית שתוכננה להתחיל ממחר ללא הגבלת זמן, בוטלה ברגע האחרון.

כזכור, ביום חמישי הודיע הוועד כי יפתח בשביתה, על רקע המו"מ התקוע מול הנהלת החברה. 760 נהגי האוטובוסים של אגד תעבורה מנהלים במשך כעשרה חודשים משא ומתן על העלאת שכרם הנמוך ושיפור תנאי העסקתם. בחודשים האחרונים השביתו הנהגים את העבודה מספר פעמים וכעת תכננו להחריף משמעותית את הצעדים נגד ההנהלה.

“אנו מתנצלים בפני הציבור על עגמת הנפש”, אמר יו”ר ועד עובדי החברה, איציק קשקש. “חשוב לזכור כי חיפשנו דרכים מקוריות לקדם את המשא ומתן ללא פגיע בנוסעים, כמו מתן נסיעה ללא תשלום, אך החברה העדיפה להשבית בעצמה את האוטובוסים ולשבש את סדר יום הנוסעים במקום להתקדם באופן ענייני במשא ומתן”.

קרא עוד:
[postim]

אגד תעבורה נמצאת בבעלות משותפת של קואופרטיב אגד וחברת תעבורה מקבוצת IDB, והיא חברת התחבורה הציבורית החמישית בגודלה בארץ, לאחר אגד, דן קווים ומטרופולין. החברה מפעילה קווים עירוניים בערים אשדוד, אלעד, אשקלון, שדרות, נתיבות, אופקים, קריית גת, קריית מלאכי ונתניה וביישובי צפון הנגב. בנוסף לקווים עירוניים ובינעירוניים בעוטף ירושלים: מבשרת ציון, מעלה אדומים וגבעת זאב.

(צילום: אפי אליאן – לפי רישיון CC BY-SA 3.0 דרך ויקישיתוף)

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו