בורו-פארק: הקהילה החרדית התגייסה למען אביו של לייבי

אביו של הילד שנרצח בבורו-פארק - לייבי קלצקי, נחמן קלצקי, הצליח בעזרתם של בני הקהילה לקנות את חנות הבשר המפורסמת netzach isral meat בכדי שיתפרנס בכבוד

כולנו עדיין זוכרים את המקרה המזעזע עם הירצחו של הילד לייבי קלצקי בבורו-פארק בידי לוי אהרן. נראה שלאחר מסע הייסורים שעברה משפחתו של לייבי, הם זכו סוף סוף לקצת נחת.

קרא עוד:

[postim]

אביו של לייבי – נחמן, ואשתו, רצו להתפרנס בכבוד ולקנות את חנות הבשר המפורסמת netzach isral meat שנמצאת ב-16 אווניו, 50 סטריט.

לאחר שהבינו בני הקהילה ובראשם רב בית המדרש הרב אייזנברג שיש צורך לסייע למשפחה בקניית החנות, התגייסו מתפללי בית המדרש והצליחו לגייס סכום גדול במיוחד.

לאחר שכל הפרטים נסגרו, קנה קלצקי את החנות ובשבוע שעבר נחנך המקום כאשר משגיחי הכשרות, חלק ממתפללי בית הכנסת וכמובן הרב אייזנברג הגיעו למקום והרימו 'לחיים'.

רק בשורות טובות…

צפו בתמונות מהאירוע. צילום: באדיבות Matzav.com

חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (1) חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (2) חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (6) חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (8) חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (9) חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (10) חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (11) חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (12) חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (13) חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (14) חנות הבשר של אביו של לייבי קלצקי (15)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי כעמך ישראל!!!!

הכתבה לא יפה….. צריכים להוריד אותו, גם אם הסיפור אמיתי, לא הכל צריכים לכתוב, קצת כבוד לאנשים…..

האם אין לו סיוטים לעבוד באיטליז

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו