מוצא: משאית נשרפה והציתה את היער; כביש 1 נחסם ותושבים פונו • צפו

לוחמי האש של בית שמש פעלו הבוקר בשריפת יער סמוך לסיבוב מוצא כתוצאה משריפת משאית בכביש 1 • משך שעות ארוכות היה הכביש סגור לתנועה בשל העשן הכבד

משאית שהייתה בדרכה לירושלים עלתה באש בסיבוב מוצא, עקב החום הכבד. כתוצאה משריפת המשאית החלה שריפת יער, אשר מתפשטת לעבר היישוב מוצא. המשטרה סגרה את כביש 1 ממחלף הראל לכיוון ירושלים בשל העשן הכבד.

כוחות גדולים של כבאות והצלה ומשטרת ישראל פועלים במקום, מנסים להשתלט על השריפה ומפנים בתי תושבים במוצא תחתית. כרגע אין שליטה בשריפת המשאית ואין שליטה בשריפת היער. עד כה לא דווח על נפגעים.

עדכון: בסביבות השעה 12:30 הושגה שליטה על האש והכביש ייפתח לתנועה בהדרגה.

עשרה צוותים מבית שמש ותחנות נוספות פעלו בשריפת היער שהחלה כאמור משריפת משאית בכביש 1. לוחמי האש הצליחו לבלום את התפשטות האש ממש על קו הבתים וצוותי הכיבוי מבצעים כיבוי סופי למניעת התחדשות האש מחדש. כביש 1 נסגר לתנועה לכיוון ירושלים.

טפסר ראובן יצחק מפקד כבאות והצלה בית שמש: " הצוותים עבדו בתנאי מזג אוויר קשים במיוחד, בחום כבד ואובך סמיך, תוך שהם מפלסים את דרכם דרך האש והעשן והצליחו לעצור את הלהבות בקו הבתים של הישוב מוצא. בזכות נחישות צוותי הכיבוי והמפקדים נמנעה פגיעה ונזק כבד לבתי היישוב. אני רוצה להודות למשטרת מחוז ירושלים אשר שסייעה למנוע פגיעה בתושבי המקום."

צילומים: כבאות והצלה בית שמש, חטיבת דובר המשטרה

20150910024013 (1)

20150910024013

שריפת יער במוצא. צילום כבאות והצלה בית שמש 1

שריפת יער במוצא. צילום כבאות והצלה בית שמש 2

שריפת יער במוצא. צילום כבאות והצלה בית שמש 3

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו