ריקוד על הדם: 'אמזון' הציעה למכירה סדרת מוצרי 'דגל ישראל מוכתם בדם'

הלקוחות היהודים תקפו בחריפות את החברה ופרסמו תגובות קשות: "בושה וחרפה, מה הלאה? ראש של יהודי תמורת 50 סנט? אולי דגם מוקטן של תאי גזים עם כפתור מיוחד שבלחיצה עליו אפשר לשמוע קורבן יהודי בוכה?" • בעקבות המחאה, הודיעה הנהלת 'אמזון' כי המוצרים המזעזעים יוסרו בהקדם מן האתר

מצמרר: בחנות המקוונת 'אמזון' – זירת הקמעונאות האלקטרונית הגדולה בתבל – הוצעו למכירה סדרת מוצרים בעיצוב דגל ישראל מוכתם בדם. בין השאר, ניתן היה לרכוש כיסוי לסמארטפון, שטיחון כניסה לבית, מטרייה, ציפית לכרית, וילון לאמבטיה ומשטח לעכבר המחשב – כולם באותו עיצוב מחריד.

לקוחות ישראלים ויהודים שנכנסו לאתר, תקפו במילים קשות את החברה. "זה גועל נפש, אני לא מאמין שאתם מוכרים את זה, הכל תעשו בשביל כסף? למה שלא תמכרו מטרייה ועליה דגל בוער של ארה"ב או מטרייה של היטלר?", כתב תושב חולון בתגובות למוצרים.

קרא עוד:
[postim]

לקוח אחר כתב בתגובה: "בושה וחרפה, מה הלאה? ראש של יהודי תמורת 50 סנט? אולי דגם מוקטן של תאי גזים עם כפתור מיוחד שבלחיצה עליו אפשר לשמוע קורבן יהודי בוכה?".

675971_C

ממשרד החוץ נמסר כי ישראל מביעה "שאט נפש וזעזוע נוכח הסכמתה של אמזון למכור מוצר אנטי ישראלי ואנטישמי מהסוג הגרוע ביותר. מוצר מסוג זה מקדם שנאה, גזענות ואלימות – ואנו קוראים לחברת אמזון לחדול באופן מיידי ממכירת מוצרים אלו".

בעקבות המחאה, הודיעה הנהלת 'אמזון' כי המוצרים המזעזעים יוסרו בהקדם מן האתר. "פתחנו בחקירה, הסרנו את המוצרים שאנחנו מכרנו ופנינו למוכרים נוספים", נמסר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו