בחסדי שמים: סוכל פיגוע דקירה בצומת תפוח

לוחמי מג"ב סיכלו פיגוע דקירה בצומת תפוח ולכדו את המחבל • מ"מ המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, הנחה להמשיך בתגבור המחוז במאות שוטרים מדי יום, ללא הגבלת זמן. "לא נחסוך באמצעים ובכוחות ככל שיידרש"

לפני זמן קצר הגיע תושב שכם בשנות ה-20 לחייו לצומת תפוח כשהוא נושא תיק אישי. לאחר שעורר את חשד הלוחמים הוא נקרא לבדיקה, במהלכה שלף סכין וניסה לדקור את הלוחמים. אחד הלוחמים במקום דרך את נשקו האישי והחשוד השליך את הסכין והחל להימלט. הלוחמים תפסו אותו והוא הועבר לחקירה, במהלכה הודה כי תכנן לבצע פיגוע דקירה.

האירוע שהסתיים בחסדי שמים ללא נפגעים, מתרחש בתוך גל הסלמה נרחב בכל שטחי מזרח ירושלים ובשומרון. בתוך כך נמשכת ההיערכות המוגברת במחוז ירושלים, על רקע הפרות הסדר ויידוי האבנים.

מ"מ המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, הנחה להמשיך בתגבור המחוז במאות שוטרים מדי יום, ללא הגבלת זמן. "לא נחסוך באמצעים ובכוחות ככל שיידרש", הבהיר. במקביל נעשים מאמצים להביא לדין את מפרי הסדר שטרם נתפסו באמצעות פעולות מודיעיניות.

קרא עוד:
[postim]

"אנו בעיצומו של מאמץ מבצעי גדול רחב בכל מדינת ישראל, המקיף את כל שוטרי משטרת ישראל ומרוכז בירושלים", הדגיש ניצב סאו בהערכת מצב שקיים אמש, במהלכה שיבח את פעילותם המקצועית והנחושה של השוטרים בשטח. "משטרת ישראל אחראית לשמור על הסדר והביטחון ואני אומר בביטחון מלא – התמדה, מאמץ, מוטיבציה ונחישות, כפי שאנו מגלים בימים האחרונים, יצמצמו את היקף האירועים החמורים וישפרו את הביטחון בירושלים".

תגבור כוחות ביטחון במזרח ירושלים, תשר תשעו 2

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו