טולוז: המשטרה מקיפה את ביתו של המחבל, קרב יריות במקום

המשטרה בטולוז עלתה על עקבותיו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בפתח בית הספר 'אוצר התורה' בטולוז – צרפת. כוחות הביטחון מכתרים את ביתו. קרב יריות במקום. כל הפרטים

המשטרה בטולוז עלתה על עקבותיו של המחבל שירה למוות ברב יהונתן סנדלר ובשלושה ילדים בפתח בית הספר 'אוצר התורה' בטולוז – צרפת. החשוד, ממוצא אלג'יראי, טוען כי הוא משתייך לארגון אסלאמי קיצוני שקשור לאל-קעידה.

במהלך הלילה, שוטרים שחשדו באדם ששייך לאל קעידה ושהוא רצח את היהודים והחיילים בטולוז, הגיעו לאזור שקט בעיר ונתקלו במטח יריות לפני שהספיקו להיכנס לבית.

עוד באתר:

[postim]

שני שוטרים נפצעו במהלך קרב היריות. המחבל לא מוכן לצאת מהבית, ופסיכולוגים שהגיעו למקום מנסים לשכנע אותו להיכנע.

מחקירה ראשונית של כוחות הביטחון עולה כי מדובר באדם בן 24 ששהה לאחרונה גם באפגניסטן. החשד שמדובר בו עלה לאחר שהטלפון הסלולרי שלו נמצא בזירת הרצח, סמוך לבית הספר אוצר התורה. אחרי שירה ופתח במנוסה, כך נראה, הסלולרי שלו נשמט ממנו ונשאר קרוב מאוד לזירת הרצח.

הדמיה של הרצח בבית הספר (צילום מסך TF1)
הדמיה של הרצח בבית הספר (צילום מסך מתוך ערוץ TF1 הצרפתי) 

האיש חשוד גם ברצח החיילים הצרפתים ממוצא צפון-אפריקני בטולוז בשבוע שעבר. במבצע שהתקיים במוקד אחר בטולוז, נעצר חשוד נוסף במעורבות בירי, וגם אחיו של החשוד המרכזי נעצר.

שר הפנים הצרפתי, קלוד גיאן, קיים במקום מסיבת עיתונאים מאולתרת, בה דיווח כי השוטרים מנהלים משא ומתן עם החשוד שמתבצר בתוך הבית, דרך הדלת: "הוא רוצה לנקום עבור הילדים הפלסטינים", ציטט מפיו שר הפנים הצרפתי, "הוא רוצה גם להתנקם בצבא הצרפתי, בגלל התערבותו בנעשה בעולם". על פי הדיווחים מתבצעים עוד מבצעי מעצר ברחבי טולוז.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

התמונה זה הדמיה של הפיגוע?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו