בְּצִדְקָם חוֹן חַשְׁרַת מָיִם • גשמי ברכה שוטפים את הארץ

מערכת הגשמים הראשונה של חורף תשע"ו החלה הלילה במלוא העוצמה, עם כמות גדולה ומשמעותית של ממטרים ברוב חלקי הארץ • מהיום בצהריים צפוי הגשם להיחלש בהדרגה, עד לסוף השבוע, בו ישובו הטמפרטורות לרמתן הרגילה

עם ישראל החל להזכיר גבורות גשמים אך לפני יומיים בלבד וכבר הופיע הלילה היורה במלוא הדרתו. ברוב אזורי הארץ ירדו ומוסיפים לרדת כמויות משמעותיות של ממטרים, המטהרים את האוויר, מנקים את הרחובות ומשרים תחושה שהנה סוף-סוף הגיע הסתיו, לאחר קיץ קשה במיוחד אשר שבר שיאים של חום ומחנק.

היום בבוקר יימשכו הגשמים לפרקים וייתכנו סופות רעמים בודדות, בעיקר במרכז הארץ וצפון הנגב. לקראת הצהרים הגשם ייחלש ויעשה מקומי. לראשונה מזה זמן רב – הטמפרטורות תהיינה נמוכות מהממוצע בעונה.

קרא עוד:
[postim]

בשירות המטאורולוגי מזהירים כי קיים חשש לשיטפונות בבקעת הירדן, מדבר יהודה וים המלח ועל הנוסעים באזורים אלה ואף אלו המגיעים במיוחד לראות את השיטפונות הראשונים, לנקוט במשנה זהירות. הלילה צפוי להיות מעונן חלקית עם גשם מקומי, ברובו קל.

מחר, יום חמישי, יוסיף להיות מעונן חלקית. צפוי גשם מקומי, ברובו קל, בעיקר בצפון הארץ ולאורך החוף. תחול עלייה קלה של הטמפרטורות אך הן תשארנה נמוכות מהממוצע בעונה. ביום שישי ללא שינוי ובשבת בראשית כבר לא צפוי גשם והטמפרטורות יעלו במקצת.

ממראות הגשם הראשון באשדוד:

20151006231323

20151006231323 (1)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו