שנה אחרי שנפצע אנושות בטבח בהר נוף: נפטר הרב חיים יחיאל רוטמן הי"ד

הותיר אחריו את יבלחט"א רעייתו ואת אחד עשר ילדיו – הקטן שבהם בן ארבע שנים בלבד. בן 55 היה בפטירתו • מאז הפיגוע – אשר בעוד כשבועיים יחול יום השנה להתרחשותו – היה מאושפז ללא הכרה ובמצב קשה מאוד, כשהוא סובל מנזק מוחי חמור

עם צאת השבת התקבלה הידיעה המרה על פטירתו בדמי ימיו של הרב חיים יחיאל רוטמן, ה' ייקום דמו, אשר נפצע אנושות בפיגוע הרצח הנורא בבית הכנסת 'קהילת בני תורה' שבשכונת הר נוף בירושלים, לפני כמעט שנה.

הרב רוטמן עלה עם רעייתו שתחי' מטורונטו שבקנדה והיה מחשובי האברכים בישיבת מיר, בה שקד על תלמודו במשך שנים ארוכות. בפיגוע הוא נפצע אנושות ומאז שכב ללא הכרה, כשהוא סובל מנזק מוחי חמור. בתחילה טופל בבית החולים הדסה עין כרם בבירה ולאחר מכן הועבר אל המרכז השיקומי 'בית לוינשטיין' ברעננה. הותיר אחריו את יבלחט"א רעייתו ואת אחד עשר ילדיו – הקטן שבהם בן ארבע שנים בלבד. בן 55 היה בפטירתו.

קרא עוד:
[postim]

כזכור, בבוקר יום שלישי, כ"ה בחשוון תשע"ה, נכנסו שני מרצחים ערבים מג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים, אל בית הכנסת בשכונה השלווה, בו עמדו עשרות מתפללים בעיצומה של תפילת שחרית, והחלו לטבוח בהם באמצעות אקדח וסכיני קצבים.

בפיגוע הנורא נרצחו הרב משה טברסקי (59), ר"מ בישיבת 'תורת משה', ר' אריה קופינסקי (43), ר' אברהם שמואל גולדברג (68) ור' קלמן לוין (55). שוטר התנועה זידאן סייף, שחירף את חייו כדי לפגוע במחבלים, נרצח אף הוא ביריות על מדרגות בית הכנסת.

.(צילום: נועם ריבקין-פנטון – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו