סגן השר פרוש: "מטרתנו – להחזיר המצב טרום גזירות לפיד"

אתמול ביטלה הממשלה את התניית תקצוב תלמידי חו"ל בביקור באתרי מורשת שאין רוח חכמים נוחה מהם והחליטה על החזרת תקציבים למוסדות החינוך החרדי

בעקבות החלטת הממשלה לבטל אפליה נוספת בין תלמידים חרדים לתלמידי החינוך הכללי, אומר סגן שר החינוך, ח"כ מאיר פרוש, כי זהו חלק בלתי נפרד מההסכם הקואליציוני בין יהדות התורה לסיעת הליכוד.

מדובר בביטול התניית תקצוב תלמידי חו"ל בביקור באתרי מורשת שאין רוח נוחה מהם ובתיקון עוול בהחזרת התקציבים למוסדות החינוך החרדים, כפי שהיה בשנת תשע"ב.

"נדבך נוסף בהסכם קואליציוני קוים", מסביר פרוש ומבהיר כי לשם כך כונן ההסכם הקואליציוני. "המטרה היא להחזיר את המצב לקדמותו כפי שהיה בשנת תשע"ב. הממשלה הקודמת פיזרה עזים בסעיפים שונים, ואנו ביהדות התורה טורחים להוציאן אחת אחת".

קרא עוד:
[postim]

פרוש מסביר כי לעתים הוא נדהם מהיקף הגזירות שהשיתה הממשלה הקודמת על התלמידים החרדיים. "אנו, ביהדות התורה, לעתים נפעמים מהיקף משנתה הסדורה של הממשלה הקודמת, כאשר מדי יום אנו מגלים סעיפים ותתי תקנות שמטרתן היחידה היא לפגוע בעולם התורה בכללותו".

אתמול כאמור, ביטלה הממשלה בישיבתה השבועית את התניית התקצוב לתלמידי חו"ל הלומדים בישיבות בארץ בביקור באתרי מורשת שאין רוח נוחה מהם והחזירה תקציבים חינוך שקוצצו על ידי הממשלה הקודמת.

(צילום ארכיון: הדס פרוש – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו