תנובה: העובדים מחריפים את העיצומים

ועד עובדי תנובה החליט להחריף את העיצומים, והורה לעשרות לעובדים במרכזי ההפצה שלא להגיע לעבודתם למשך 24 שעות, וזאת במחאה על תנאי העסקתם

עובדי דור ב' של חברת תנובה, שמבקשים לשפר את תנאי ההעסקה שלהם לתנאי עובדי דור א', יקיימו שביתת אזהרה הלילה (ד') ומחר בבוקר בכל מרכזי הפצת מוצרי החלב של החברה ברחבי הארץ.

קרא עוד:

[postim]

בעקבות העיצומים, חלוקת מוצרי החלב של החברה ישובשו ומספר נקודות מכירה ברחבי הארץ לא יקבלו סחורה. כתוצאה מכך, בצפון הארץ ישובשו 5 קווי אספקה וייצור במרכז 20 קווים ובדרום 70 קווים.

מוועד עובדי תנובה נמסר כי צפויים עיכובים בקווים נוספים. אחיאב שמחי, יו"ר ארגון העובדים אמר כי "אנו קוראים להנהלה לחזור בה מדבריה ולשבת איתנו למו"מ ענייני בנושא הסכם השכר. אנחנו מייצרים את מוצרים, אנחנו מייצרים את הרווחים ומן הראוי שנזכה לכבוד ולהתייחסות הראויים לנו כעובדים מסורים".

השבתה זו מצטרפת להשבתות קווים בימים האחרונים וכן להפסקת אספקת גבינת קוטג' שהחלה בשבוע שעבר, הפסקת אספקת משקאות חלב, שוקו ומוצרי יוגורט יופלה.

בתגובה, הפסיקה הנהלת החברה את ייצורם של המוצרים הללו, באקט של השבתת מגן לכאורה, ושלחה מכתבים לעובדים בקווים אלו בהם היא קוראת להם שלא להגיע לעבודה שכן לא יקבלו שכר.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו