גלעד שליט נפגש עם נתניהו: "באתי להודות לך"

החייל הפדוי גלעד שליט נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מי יזם את הפגישה?

טוב מאוחר מלעולם לא: החייל הפדוי גלעד שליט, שנעלם לגמרי מתודעת הציבור, ביקר היום (ה') את ראש הממשלה בנימין נתניהו והודה לו על שחרורו.

לא ברור אם שליט יזם את הפגישה, ואנחנו מתכוונים לאבא נועם, כדי לחזור קצת לכותרות אחרי היעדרות כה ממושכת, או שמא אנשי לשכתו של ראש הממשלה הם שדאגו לפגישה המיוחדת, כדי שהסקר הבא שייערך בימים הקרובים, יפרגן לנתניהו מנדט נוסף.

בין כך או כך, הפגישה המתוקשרת נערכה בקריה בתל אביב, במסגרתה גלעד שליט הצטלם עם ראש הממשלה – ובמבוכה ניכרת אמר לו: "באתי להודות לך שהחזרת אותי".

ארגון אלמגור: הפגישה מעודדת את החמאס לחטוף שוב

"כל פגישה ואירוע פומבי שבא לחגוג את עסקת שליט, מעלה את המחיר של החטיפה הבאה, ומהווה טריגר ועידוד לחמאס לחטוף ישראלים נוספים". כך אומרים בארגון 'אלמגור' בתגובה לפגישה המתוקשרת הפומבית של רה"מ עם משפחת שליט.

לדברי מאיר אינדור מארגון אלמגור, "גם החמאס מתבונן בתמונות של נתניהו עם שליט, רואה כיצד רה"מ מקושש אחוזי רייטינג בתמונות וראיונות מעסקת השחרור ואומר לעצמו, אם זה כל כך חשוב למדינאים, אז כדאי להמשיך בחטיפות. ישראל תשלם את המחיר גם בפעם הבאה. קו ישיר עובר מפה לעליה הדרמטית של ניסיונות חטיפת חיילים בתקופה האחרונה ומעצר מתכנניהם – כולל ממשוחררי שליט".

אינדור אומר שמרה"מ צריך לצפות שיתאפק קצת ולא יחגוג את הניצחון שלא היה. לדבריו, "מה עוד שהתמונות הקבוצתיות שוב מזכירות למשפחות נפגעי הטרור את המחיר שהם שילמו. הם יישבו לליל הסדר והחרות בעוד יקיריהם מונחים מתחת למצבות ורוצחיהם חוגגים את החרות בבתיהם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו