האם הערעור יצליח ושלום מרדכי רובשקין ישוחרר בקרוב?

האם בקרוב נתבשר על שחרור של האסיר היהודי ר' שלום מרדכי בן רבקה (רובשקין), מחר (ב) יערערו סנגוריו בבית המשפט הגדול בוושינגטון על מעצרו לשווא • כל הפרטים

האם האסיר החרדי שלום מרדכי רובשקין ישתחרר בקרוב? מתיחות רבה בארץ ובעולם לקראת הערעור שיגישו עורכי דינו ובראשם הסנגור הגדול בארה"ב פול קלמנט לבית המשפט הגדול בוושינגטון.

געציל רובשקין, בנו של האסיר, מבקש מהציבור להתפלל ולעורר רחמי שמים למען שחרורו וזיכויו של אביו. העונש שנגזר עליו הוא 27 שנים בכלא, אך אם יצליחו הסניגורים להשפיע על השופטים, הוא צפוי להזדכות מכל אשמה ולצאת לחופשי בקרוב ממש. עוד מבקש הבן, להקפיד על מצוות שבין אדם לחברו לזכות אביו, שלום מרדכי בן רבקה.

קרא עוד:

[postim]

העסקנים הפועלים בעניינו אומרים ל-JDN כי הימים הבאים הם גורליים ביותר עבור רובשקין. מדובר בערעור האחרון שיתקבל בבית המשפט בארה"ב, ואם יוכרע דינו לזכות – דיינו. לכן ראוי שכלל ישראל יתפלל לזכותו ויעתיר לשחרורו הקרוב.

הערב צפויים להתכנס אלפי תינוקות של בית רבן בניו יורק ובעוד מקומות בעולם, לומר פרקי תהלים במשך כחצי שעה לזכותו של ר' שלום מרדכי בן רבקה, טלפון קווי יקשר בין אלפי הילדים ברחבי ארה"ב ומחוצה לה.

בערב שבת הגדול שוחחו העסקנים עם האסיר ובישרו לו כי אלפי תשב"ר יעתירו עבור הצלחת ערעורו ביום ראשון. הוא אמר כי הוא מקבל את השבת בשמחה גדולה בתקוה שיזוכה, משום שכנודע לתינוקות של בית רבן יש כח גדול בתפילתם, והם הסנגור הגדול ביותר עבורו.

כששוחחו העסקנים לפני מספר חודשים עם פול קלמנט, מבכירי המשפטנים בארה"ב, הוא לא האמין למשמע הסיפור. הוא לא הצליח להבין עד היכן הרשעות מגעת, שיכולים כך לשקר במטרה להשליך חרדי חף מפשע למעצר. בד בבד, הוא הסכים לטפל בתיק הזה בסכום סמלי, דבר נדיר מאוד, לאחר שהבין את מצוקת המשפחה.

נראה כי פעולה זו היא ההשתדלות האחרונה שניתן לעשות בפרשה, על כן יהודים רחמנים בני רחמנים, אתם תסבו בליל השבת הבעל"ט סביב שולחן הסדר כבני חורין, עם בניכם ובנותיכם, ישאלו אתכם מה נשתנה ויאמרו ההגדה במתק שפתיים, אך חישבו על האסיר שלום מרדכי בן רבקה, שהסורגים יפרידו מרחק רב בינו לבין משפחתו בלילה הזה.

עורו נא למען שחרורו של ר' שלום מרדכי בן רבקה לחירות בקרוב. זכרו! זו ההזדמנות האחרונה להוציא משפטו כאור, ואך ורק בזכות התפילות שלכם הן קל כביר לא ימאס תפילת רבים, ויתן בלב השופטים לחון אותו לחירות עולם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אחיי ורעיי!! הבעיה של דורנו היא שנשארים אדישים
אנא מכם!! אל תפסיקו להתפלל………………..!!!!!!!!!!!!!!!!

אתם קרויים אדם ידוע הפירוש שביארו לאומות העולם שרק בכלל ישראל כולם איכפת להם על עוול שעושים ליהודי אחר מה שאין כן באומות העולם זה כלל לא מעניין אותם . ולדוגמא הביאן את משפט בייליס המפורסם שכל העולם היהודי רעש מזה. וגם כאן לכולם איכפת ןמתפללים להצלתו אכי"ר

הן קל כביר לא ימאס בתפילת הרבים

הרב שלום מרדכי איש יקר בעל חסד עצום זכה וזיכה את הרבים שנים רבות בבשר כשר למהדרין בתכלית.ההידור כפי שהעיד כ"ק מרן אדמו"ר הגה"ק מסאטמאר שליט"א בעת ביקורו במפעל לפני כ-5 שנים.
והנה בא לו אדם אכזר ללא לב והעליל עליו שקרים וכזבים לשלטונות וכיום הוא מתייסר בגללו… אנא יהודים יקרים העתירו עבור האדם היקר הזה אשר בביתו.לעבדיגע יתומים ללא אב כבר זמן רב במעצר… ונזכה לחירות עולם בקרוב

לדעתי מאחר והקרירות והאדישות שולטים בחלק נכבד מהציבור החרדי – לצערינו
ואצל הרבה מאוד קוראים שרואים את הכתבה מדובר בעוד כתבה חדשותית ולכן הייתם צריכים לעצב את הכתבה בצורה שלא ייראה אלא כ"קריאה נרגשת" מעומק הלב לכלל ישראל שיתפללו למענו שיצא מאפילה לאורה ומשיעבוד לגאולה ! במהרה בימינו מתוך חסדים נגליים, אמן !

רוצה אני לבשר לכם לכלל ישראל ולמשפחתו היקרה שי' שר' שלום מרדכי בן רבקה בוודאי יצא חפשי בקרוב מאד מבית הסוהר , נכון להמשיך לעשות רצון הקב"ה וב"ש שמתאוה לתפלתן של ישרא"ל , ובכל זאת שמעתי והבנתי מאחד שאין לו ספק שהוא יוצא בקרוב ממש , אמן כיה"ראמן ואמן…………
(ה) וַיִּסָּעוּ וַיְהִי חִתַּת אֱלֹהִים עַל הֶעָרִים אֲשֶׁר סְבִיבוֹתֵיהֶם וְלֹא רָדְפוּ אַחֲרֵי בְּנֵי יַעֲקֹב:
(ו) וַיָּבֹא יַעֲקֹב לוּזָה אֲשֶׁר בְּאֶרֶץ כְּנַעַן הִוא בֵּית אֵל הוּא וְכָל הָעָם אֲשֶׁר עִמּוֹ:
(ז) וַיִּבֶן שָׁם מִזְבֵּחַ וַיִּקְרָא לַמָּקוֹם אֵל בֵּית אֵל כִּי שָׁם נִגְלוּ אֵלָיו הָאֱלֹהִים בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אָחִיו:

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו