טרגדיה בבני ברק: מרת אסתר פיירשטיין ע"ה

טרגדיה קשה הערב (א) בעיר ב"ב: תושבי העיר ממאנים להאמין כי מרת אסתר פייערשטיין ע"ה כבר איננה בין החיים • אשת הרב שלום פייערשטיין יבלחט"א מחשובי עסקני חסידות בויאן ב"ב

ברוך דיין האמת: תושבי בני ברק בכלל וחסידי בויאן בפרט מבכים בשעות אלה מרה את הסתלקותה הפתאומית של האשה החשובה מרת אסתר פייערשטיין ע"ה כשהיא אך בת 30.

קרא עוד:

[postim]

הגב' פייערשטיין ע"ה, לקתה ביום חמישי האחרון בדום לב והוגדרה מאז כנמצאת במוות קליני. טובי הרופאים בתל השומר נאבקו על חייה, כאמור לפני שעה קלה השיבה את נשמתה לבוראה למגינת בני משפחתה אשר שהו סביב מיטתה בדקותיה האחרונות וזעקו "שמע ישראל" בבכיות עצומות.

המנוחה ע"ה הותירה אחריה את בעלה הרב שלום פייערשטיין אברך יקר איש חמודות ונעים הליכות, מגדולי  אנשי החסד בעיר התורה והחסידות, העוסק למחייתו כמזכיר נאמן במוסדות בויאן בבני ברק ובישיבת 'לומדי תורה' בעיר, וכן את חמשת ילדיה הרכים, שהגדול שבהם עדיין לא הגיע לגיל בר מצווה.

בני ברק כולה אבילה עם הישמע דבר האסון אשר פקד את המשפחה הענפה כולה, כך בערב פסח פחות משבוע טרם יסב עם ישראל כולו סביב שולחן הסדר ויאכלו את המצוות בשמחה ובחדווה, והם היתומים הרכים, ישאלו את אביהם מה נשנתה הלילה הזה ללא אמא, הלילה הזה (א) כולו מרור לעם ישראל כולו על השבר שפקד אותנו.

ת.נ.צ.ב.ה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האם יש קשר משפחתי לר' שמואל דוד פיירשטיין מלמד בת"ת תשב"ר?

|כן, הוא אחיין שלו.

אברך צדיק, מזכיר בבעלזא מכנווקא, הלב פשוט נקרע לשמוע כל שבוע מר"ח אדר על טרגדיה אחרת, ולא נראה שלאנשים זה מזיז משהו.

כולם נשארים אותם אדישים,

חברה תתעוררו

*בימים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו