ירושלים של חומות: מאות תחנות אוטובוסים בעיר ימוגנו בעקבות הפיגוע

עיריית ירושלים יזמה את תכנית המיגון המקיפה, שתבוצע בתיאום עם המשטרה בנקודות המוגדרות כ'בעלות סיכון גבוה' • משרד התחבורה התחייב לסייע לעירייה בגיוס התקציב הנדרש, העומד על סכום משוער של 2 מיליון שקלים

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, שוחח הערב (ב') עם שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ והציג בפניו תכנית שגובשה על ידי עיריית ירושלים למיגון מאות תחנות אוטובוסים בבירה, במקומות עם סיכון גבוה ובתיאום עם המשטרה.

משך מיגון התחנות הינו כחודש ועלותה כשני מליון שקלים. השר כץ בירך על היזמה והבטיח לפעול יחד עם ראש העיר מול משרד האוצר להשיג את התקציב הדרוש כדי שניתן יהיה להוציא את התכנית לפועל.

קרא עוד:
[postim]

בפיגוע הדריסה שהתרחש אחר הצהריים בתחנת אוטובוסים בשדרות הרצל בעיר, ליד גשר המיתרים, נפגעו 18 בני אדם, בהם תינוק כבן שנה ושלושה חודשים באורח קשה, אישה מבוגרת באורח בינוני, תשעה בני אדם נוספים באורח קל ושמונה מעדי הראייה לקו בחרדה.

20151214102458במקום הפיגוע הוצבה כבר תחנה חלופית (צילום: קבוצת 'תקשורת י-ם ועוטף')

כזכור, לפני כחודשיים התרחש פיגוע קשה במתכונת דומה, בתחנת אוטובוסים ברחוב מלכי ישראל, בשכונת גאולה בעיר. בפיגוע נרצח הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד ונפצעו שני יהודים נוספים, אשר בחסדי שמים התאוששו מפציעותיהם הקשות.

(צילום התמונה הראשית: יונתן זינדל – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו