הנתונים נחשפים: כמה 'מטרידים' מתקשרים למשטרה?

מרבית הפניות למוקד 100 של משטרת ישראל נעשו בגין עבירות תנועה ושיבושי תנועה, הפרות סדר ורכבים או חפצים חשודים

בשנה החולפת חלה עליה באיכות השירות לאזרח במוקדי 100 ובמענה לתושבי ישראל של המשטרה. כך עולה מתוך ממצאי סקר השירות של משטרת ישראל לשנת 2011.

מכון גיאוקרטוגרפיה, המבצע זו השנה ה-3 את הסקר שנערך בקרב כ-20,000 אזרחים, מביע שביעות רצון במקצועיות השוטר, בזמן התגובה וטיפול והתנהגות השוטר.

מהסקר עולה כי בשנת 2011 איכות השירות של המשטרה במוקדי 100 עומד על 68 בהשוואה ל-2010 שקבל רק 65 וב-2009 רק 63.

מוקד 100 קיבל את השיפור המשמעותי ביותר באיכות השירות. מרבית הפניות למוקד 100 נעשו בגין עבירות תנועה ושיבושי תנועה, הפרות סדר ורכבים או חפצים חשודים.

למעלה מ-8 מיליון שיחות התקבלו בשנה החולפת במוקד 100 ו-60 אחוז מהן הם מטרידים ומציקים. עם זאת בשיחות המציקים נרשמה ירידה לעומת 2010.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, הציב את ערך השרות לאזרח כתפיסת עולם וייעודה של משטרת ישראל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מכון גיאוקרטוגרפיה… כולם ראו איך בערוץ 10 עלו על שיטת ניהול הסקרים בגוף הזה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו