נלחמים בטרור: מפקד משטרת ניו יורק נפגש עם נציגי הקהילה והשריפים המחוזיים

ביוזמתו של הרב אייב פרידמן, משלחת של השריפים מ-23 מחוזות בניו יורק ובניו ג'רזי נפגשו עם מפקד משטרת ניו יורק, הניצב ויליאם בראטון בתום סיורו במטה המשטרה, באנדרטת הזיכרון להרוגי 9/11, ומפגשו עם נשיא רובע ברוקלין אריק אדאמס

פגישת צמרת משטרת ניו יורק עם השריפים של ני יורק וניו ג'רזי (9)

ניו יורק: אנשי חוק מכל רחבי מדינת ניו יורק וניו ג'רזי התיישבו לשמיעת תדרוך נגד טרור וסקרו את הטכניקות המשטרתיות ב'תפוח הגדול' במהלך פגישתם עם מפכ"ל משטרת ניו יורק וויליאם בראטון וצוותו הבכיר.

בין השריפים שהשתתפו בישיבה הביטחונית היו השריף של מחוז אורנג' קרל דובואה, השריף של מחוז סאליבן מיכאל שיף וסגנו אריק ג'יבוטי, השריף של מחוז רוקלנד לואיס פאלקו ושריפים נוספים מחלקים אחרים של המדינה. דובואה אמר כי בנוסף למלחמה בטרור, הם מעוניינים לשתף את הידע בנושאים הנוגעים להכשרה, קשרי קהילה, טכנולוגיה ותחומים אחרים.

השריפים המחושיים שיבחו את פעילותה של מחלקת המשטרה הכללית של ניו יורק, "הם חוד החנית של המשטרות בעולם" אמר דובואה. "אנו שואפים לקבל מכם את הידע הטוב ביותר, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, ההכשרה הטובה ביותר ומתודת הפעולות הטקטיות הטובות ביותר כך שהביקור והפגישה עם הנציב בראטון משמעותית מאד לכולנו.

"בסופו של דבר כולנו שותפים באכיפת החוק ואני מרגיש בר מזל שאני מספיק קרוב לניו יורק, יחד עם השריף פאלקו והשריף שיף ממחוז סאליבן, שיש לנו את השותפות לקדמה הטכנולוגית ממש ליד הדלת".

קרא עוד:
[postim]

עוד השתתפו בפגישה, השריפים מג'פרסון, ברום, אולבני, גרין, אוניידה ומחוזות אחרים בצפון המדינה. כן השתתף גם השריף של מחוז פאסאייק, ניו ג'רזי.

הרב פרידמן שיבח את משלחת השריפים הפועלים להגנת מחוזותיהם במיוחד אלו הזוכים לארח את נהירת הקהילה היהודית בעונת הקיץ. השריף של מחוז סאליבן מיכאל שיף אמר: "הביקור העשיר את ידיעותינו והעניק לנו מבט מקרוב על אופן התמודדותה של משטרת ניו יורק במלחמתה בטרור תוך כדי העבודה עם הקהילה היהודית.

צילום: JDN

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו