כש'יקירי' אפפה עשן: שריפה בישיבה הירושלמית הסתיימה ללא נפגעים

לוחמי האש של ירושלים פעלו אמש בשריפה של ישיבת "יקירי ירושלים" ברחוב מלכי ישראל בעיר. בחסדי שמים לא היו נפגעים • יחידת החילוץ הירושלמית ערכה תרגיל מיוחד ברכבת הפרברים

לוחמי האש של ירושלים פעלו אמש בשריפה של ישיבת "יקירי ירושלים" ברחוב מלכי ישראל בעיר. לא היו נפגעים.

ארבעה צוותי כיבוי עם רכב מנוף פעלו במקום ובמקביל לכיבוי האש, ערכו סריקות לאיתור לכודים. מפקד כוחות הכיבוי, הורה גם על פינוי התלמידים מהישיבה עקב העשן הרב שהצטבר בבניין. לאחר שהושגה שליטה, ללא נפגעים, נפתחה חקירה לבירור נסיבות השריפה.

שריפה בישיבת יקירי ירושלים. צילום כבאות והצלה ירושליםהשריפה בישיבת יקירי ירושלים. (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

בתוך כך, ערכה אתמול יחידת החילוץ המיוחד של ירושלים תרגיל חילוץ במתווה הגשר והמנהרות של "רכבת הפרברים" מתל אביב לירושלים. התרגיל התמקד ברובו, בחילוץ אזרחים מרכבת שנקלעה למצב חירום על הגשר כשהיא במצב חירום. כמו כן, תרגלו לוחמי האש שימוש במערכות חבלים יעודיות המסוגלות לתמוך בחילוץ של עשרות אזרחים מגובה רב.

מפקד יחידת היל"מ של כבאות והצלה ירושלים, רשף משנה דורון עדיקה סיכם את התרגיל: "קיימנו היום בהצלחה מרובה, תרגיל רחב היקף שתכליתו היתה לאמן את יחידת היל"מ בירושלים, לתת מענה מהיר ומקצועי לתרחישי קיצון מורכבים, בדגש על חילוץ המונים מרכבת הנמצאת באירוע חירום, על גשר בגובה עשרות מטרים. חשוב לי לציין את הסיוע וההירתמות של אנשי רכבת ישראל, שתרמו רבות להצלחת התרגיל".

תרגיל ילמ ירושלים על גשר רכבת הפרבריםצילום: כבאות והצלה ירושלים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו