האסון בביתר עילית: הפעוט ישראל דוד וינגרטן ז"ל מובא למנוחות

המשטרה ביקשה לבצע זיהוי DNA במכון הפתולוגי באבו כביר, בעקבות הקושי בזיהוי הגופה • המשפחה טוענת כי ההליך כולו מיותר, משום שעל הילד נמצאו פריטים אישיים, בנוסף לעדות אחיו הגדול שחצה עמו את הכביש והאישה שהצילה את האח מפגיעה • בסופו של דבר, שחררה המשטרה את גופת הפעוט והערב הוא יובא למנוחות

לאחר שהמשטרה ביקשה לעכב את הלווייתו כדי לבצע בדיקת DNA, מובא הערב למנוחות הפעוט ישראל דוד וינגרטן ז"ל בן ה-3.5, שנהרג אחר הצהריים בתאונת הדרכים המחרידה בביתר עילית.

"בעקבות הקושי בזיהוי המנוח, המשטרה ביקשה לבצע זיהוי DNA במכון הפתולוגי באבו כביר", אומר מפקד זק"א, בנצי אוירינג. לדבריו, ההליך כולו מיותר משום שעל הילד נמצאו פריטים אישיים, בנוסף לעדות אחיו הגדול שחצה עמו את הכביש והאישה שהצילה את האח מפגיעה, כאשר משכה אותו ברגע האחרון מתחת גלגלי האוטובוס.

המשפחה מתגוררת בסמוך למקום התאונה הקשה. אמו של הילד פגשה אישה ברחוב וזו סיפרה לה – מסתבר שמתוך בלבול והיסטריה – כי הייתה תאונה קשה וככל הנראה הבן שלה נפגע ונהרג.

"האם הגיעה כשהיא היסטרית ולא הפסיקה לשאול מה אתו. היא עדיין לא ידעה שהוא נהרג, עד שהכניסו אותה לאמבולנס זק"א יחד עם עובדת סוציאלית", סיפר אוירינג.

פרמדיק מד"א זכי יהב שהגיע למקום, סיפר: "המראה היה קשה מאוד, ראינו ילד כבן 4 מוטל במרכז הכביש כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה ומחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו