רוטס – בשVיבלך, בשביל הבריאות שלך!

אורח החיים המערבי התובעני, הסטרס בו כולנו נמצאים, התזונה הדלה היום בערכים תזונתיים, לצד המירוץ הבלתי פוסק, מביא אותנו לסבול מחולשה, מעייפות, מסף רגישות גבוה, מאימפולסיביות, מחוסר שיקול דעת, שלא לדבר על אירועי וירוסים ומחלות זיהומיות תכופות יותר, בעיות עיכול ועוד ועוד.

בשורת מהפך למשפחה החרדית, לאמא המלהטטת בין אינספור מטלות בבית ובחוץ, עם הילדים והעבודה: וללומדים באוהלה של תורה וזקוקים לאנרגיה וכוח, ולעוסקים במלאכה שזקוקים לשעות נוספות.
תוספי תזונה איכותיים ונספגים במקום נספגים לרשום מרוכזים במיוחד מבית 'רוטס' בכשרות למהדרין!

חברת 'רוטס', החברה האיכותית והמובילה בתוספי מזון, מייצרת בשבילך את הפתרון המושלם לחיזוק הגוף, לחיזוק המערכת החיסונים, לשיפור תפקוד האיברים, לנסיכת חיוניות ומצב רוח משופר ועוד.

החזון של רוטס להעניק אורח חיים איכותי ,בריאות ויופי ברמת טיבעיות הגבוהה ביותר למקסימום אנשים בישראל .זה החזון שלנו אנחנו צריכים לפמפם אותו בכל הזדמנות.

'רוטס' חשבה עליך, ולכל מי שזקוק לתוספי מזון לחיים איכותיים יותר והשקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים מהשורה הראשונה, שיאפשרו לך אורח חיים בריא ומשופר יותר!
החברה משלבת מיזוג עוצמתי של סגולות טבע מסורתיות לצד ידע טכנולוגי מתקדם, ובכך מעניקה מענה מושלם לצרכי הגוף והנפש בחיים המודרניים.

בין מגוון המוצרים הרבים אפשר למצוא את המסטיק תימני, ביו כורכומין, דיאט פור יו, ולריאן כמוסות, קלורלה, לקסי קול, מוריגנה, שורש כורכום, כמוסות תה ירוק ועוד.

כל אחד ממוצרי האיכות של 'רוטס' הוא סיפור הצלחה של מוצר איכותי, כשר למהדרין, מבלי להתפשר על יעילותו והאפקטיביות שלו. הוא מיוצר בתנאי מעבדה, ומושקעים בו המירב והמיטב על מנת להגיע לתוצאות יעילות ומעולות.
כך תוכלו להשתמש בתוספי המזון הייעודיים של 'רוטס' ולהרגיש טוב יותר.
'רוטס' – כל כמוסה ממשפחה טובה!
ניתן להשיג בבתי הטבע ובית המרקחת המובחרים (ללא רשתות הפארם)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו