אֲנִי ה' רֹפְאֶךָ • הקלה משמעותית במצבו של הגרח"ש ליבוביץ' שליט"א

ראש ישיבת פוניבז' עבר הלילה בהצלחה את הטיפול הרפואי הסבוך שנדרש להצלת חייו. הוא התעורר ומתאושש לאטו מהשפעת ההרדמה והרופאים אופטימיים לגבי החלמתו המלאה בתוך מספר ימים, בעזרת ה'

בשורות טובות מתל השומר: ראש ישיבת פוניבז', הגאון רבי חיים שלמה ליבוביץ' שליט"א, עבר הלילה בהצלחה את הטיפול הרפואי הסבוך שנדרש להצלת חייו. הוא התעורר ומתאושש לאטו מהשפעת ההרדמה והרופאים אופטימיים לגבי החלמתו המלאה בתוך מספר ימים, בעזרת ה'.

הגרח”ש אושפז בשבועות האחרונים במחלקת טיפול נמרץ בעקבות דימום בראשו, לאחר שנפל בשעת לילה בביתו בגבעת ישיבת פוניבז’ ונחבל בראשו. לאחר עליות ומורדות במצבו, הוחלט לבצע ניקוז בראשו, להוצאת הדם שנצרר במקום.

הרופאים הסבירו כי ניקוז הדם הוא סוג של ניתוח, אמנם יחסית קל מניתוח ראש מורכב, אך בהחלט מצריך הרדמה כללית – מה שעורר דאגה רבה לשלומו בקרב עולם התורה, תלמידיו ובני משפחתו.

קרא עוד:
[postim]

במהלך הלילה נפוצו שמועות שונות על כישלון הטיפול ועל החמרה במצבו של הגרח"ש ליבוביץ'. בהיכל ישיבת פוניבז' הופסקו סדרי הלימוד וקהל הלומדים נעמד לאמירת פרקי תהלים ובקשת תחנונים עבורו, אך לאחר מספר שעות התברר כי הניתוח עבר בהצלחה, בחסדי שמים.

כלל ישראל מתבקש להמשיך ולהעתיר בתפילה עבור רפואתו השלמה של הגאון רבי חיים שלמה בן צייטא לאה, בתוך שאר חולי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו