דיווח: חמאס הורה לפעיליו ביו"ש להיערך לחידוש פיגועי ההתאבדות בישראל

עיתון לבנוני ציטט גורם בכיר בארגון הטרור, אשר סיפר כי בכוונתה של הנהגת חמאס להסלים את 'אינתיפאדת היחידים' לכדי מרד צבאי מאורגן • "הפעילות תתבצע בקרוב והיא כוללת רשימה של מטרות שכוללות דמויות פוליטיות וביטחוניות בישראל". היל"ת

הנהגת הזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה, הורתה לפעילי ארגון הטרור בשטחי יהודה ושומרון, להסלים את האינתיפאדה נגד ישראל ולהתחיל בתכנון וביצוע פיגועי התאבדות – כך דווח בעיתון הלבנוני 'אל-אחבאר' מפי בכירים בחמאס.

על פי הפרסום, הפיגועים מתוכננים להתבצע על ידי 'תאים רדומים' של חמאס ביו"ש. "הפעילות תתבצע בקרוב והיא כוללת רשימה של מטרות שכוללות דמויות פוליטיות וביטחוניות בישראל", צוטט גורם בארגון הטרור. לטענתו, המאמצים יתמקדו בפגיעה באנשי כוחות הביטחון הפועלים בכל רחבי המדינה.

כזכור, בשבוע שעבר הותר לפרסום, כי השב”כ והמשטרה חשפו בכפר אבו דיס תשתית טרור רחבה של חמאס, אשר תכננה לבצע פיגועי תופת והתאבדות בישראל. בהכוונתה הישירה של הנהגת הזרוע הצבאית של חמאס מרצועת עזה.

קרא עוד:
[postim]

במסגרת סיכול התשתית, נעצרו לא פחות מ-25 פעילי טרור, רובם סטודנטים מאוניברסיטת אבו דיס. בראש ההתארגנות עמד צעיר תושב יאסוף וקלקיליה, אשר גויס לפני מספר חודשים על ידי פעילי חמאס בעזה לשם הקמת תשתית צבאית ביו”ש שתבצע פיגועי תופת כנגד יעדים ישראלים.

במהלך החקירות בשב”כ, אותרה מעבדת חבלה שמוקמה בדירה ששכרה החוליה באבו דיס. המעבדה הייתה מוכנה לייצור חומרי נפץ מסוגים שונים בכמות משמעותית.

(צילום אילוסטרציה: עבד רחים ח'טיב – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו