סנטיאגו: אלמוני ירה על בית חב"ד ונמלט • המתפללים המומים

נקבים נקבים חלולים חלולים: מתפללי בית חב"ד בעיר יוניברסיטי שבסנטיאגו הופתעו לגלות שני חלונות בבית המדרש מנוקבים מירי • המשטרה חוקרת

מתפללי בית חב"ד בעיר יוניברסיטי – סנטיאגו, שהגיעו בצהרי יום א' לבית המדרש, הופתעו לגלות שני חלונות מנוקבים בחזית הבניין.

משטרת יוניברסיטי הגיעה במהירות למקום וקבעה חד משמעית כי מדובר ביריות שנורו לעבר בית הכנסת, ככל הנראה מרכב חולף. חוקרי המשטרה פתחו מיד בחקירה ובניסיון לאתר את היורה.


קרא עוד:

[postim]

הרב משה לידר, רב בית המדרש, סיפר על המקרה ל-JDN: "אין לי ספק כי מדובר במעשה אנטישמי ולא יתכן כי היורה טעה בכתובת. הדבר ברור כי כוונתו היתה לפגוע ביהודים".

עוד מספר הרב: "גם אני הגעתי מיד לבית המדרש ונחרדתי לגלות שני חורים בחלונות בית המדרש, אנו אסירי תודה להשי"ת שהמעשה אירע כשבית המדרש היה ריק מאדם, איני רוצה להעלות על הדעת מה היתה התוצאה לולי זה היה קורה בשעת תפילה".

לגבי החקירה אומר לנו הרב לידר, כי נכון לאתמול (ג') המשטרה עדיין חוקרת את המקרה ונטלה עמה את מצלמות האבטחה באזור בית המדרש בניסיון להתחקות אחר היורה. העירנות של כוחות הביטחון אחרי האירוע הטרגי בטולוז שבדרום צרפת – היא הרבה יותר גדולה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו