סכנת השב"חים: שני פלסטינים מהשטחים נעצרו באשדוד במהלך השבת

אחד מהם ניסה להתנגד למעצרו ואף נשך את ידו של אחד השוטרים • השב"ח השני ניסה להטעות את השוטרים בתעודת זהות גנובה של ישראלי הצעיר ממנו בעשור

שוהים בלתי חוקיים נעצרו במהלך סוף השבוע על ידי משטרת ישראל בעיר אשדוד. ערנותם של תושבת העיר והשוטרים הביאה למעצרם. החשודים נכלאו בתום חקירתם ומעצרם הוארך בבית המשפט.

בליל שבת התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה, על חשוד ערבי שנצפנ בסמוך לאתר בנייה בעיר אשדוד. ניידות המשטרה שהוזעקו למקום קיבלו את תיאורו של החשוד והחלו בסריקות אחריו.

במהלך הסריקות, איתרו השוטרים חשוד העונה לתיאור וכשביקשו ממנו לעצור, החל להימלט אל תוך אחד הבניינים הסמוכים, שם הצליחו השוטרים להשיגו, אך הוא מתנגד למעצר ונשך את כף ידו של אחד השוטרים. בסופו של דבר הוא נעצר ונאזק בסיוע אזרח שחלף במקום.

קרא עוד:
[postim]

בחקירה בתחנת המשטרה בעיר טען האיש (24) כי לא ידע כלל שמדובר בשוטרים. הוא נכלא בסיום חקירתו ומעצרו הוארך בבית המשפט.

בנוסף, ביום שבת במהלך פעילות של ניידות הסיור במשטרת ישראל בעיר, הבחינו השוטרים באדם שעורר את חשדם. השוטרים ביקשו לזהותו וזה הציג בפניהם תעודת זהות ישראלית על שם תושב הדרום יליד 96'.

השוטרים הערניים שהבחינו כי התמונה בתעודת הזהות לא בדיוק דומה לחשוד העומד בפניהם, החלו בתשאולו עד שזה הודה כי הוא תושב יריחו, והוא בכלל יליד 87'. החשוד נעצר והועבר לחקירה גם כן בתחנת המשטרה באשדוד ובסיומה נכלא ומעצרו הוארך.

(צילום ארכיון: סלימאן חאדר – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו