הקטל בדרכים: שני הולכי רגל נהרגו מפגיעת רכבים בצפון הארץ ובדרומה

ליד עפולה נהרג צעיר בעת שחצה את כביש 65 שלא במעבר חצייה. נהג הרכב הפוגע נפצע קל • בסמוך לאשקלון נהרג אזרח אריתראה בתאונת 'פגע וברח'

שני הולכי רגל נהרגו הערב בתוך דקות ספורות בכבישי הארץ, בכביש 65 ליד עפולה ובכביש 4 ליד אשקלון.

בצומת אילניה הסמוכה לצומת גולני נפגע הולך רגל שחצה את הכביש שלא במעבר חצייה, על ידי רכב פרטי שנסע מצפון לדרום. הוא פונה למרכז הרפואי 'פדה-פוריה' בטבריה במצב אנוש ומותו נקבע מיד עם הגעתו לשערי בית החולים. נהג הרכב נפצע באורח קל ופונה אף הוא לקבלת טיפול רפואי.

חאלד מסאלחה, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בצעיר הולך רגל שנפגע מרכב בסמוך לתחנת אוטובוס ואיבד את ההכרה. לאחר פעולות החייאה בזירה הוא פונה לבית החולים פוריה במצב אנוש ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הענקתי בזירה טיפול וסיוע לנהג הרכב הפוגע שפונה במצב קל".

קרא עוד:
[postim]

בעוד צוותי הרפואה מטפלים בתאונה הקשה בכביש 65, אירעה תאונת 'פגע וברח' בכביש 4, סמוך לכניסה הצפונית לאשקלון. הנפגע, סטודנט זר מאריתראה, נהרג במקום והמשטרה החלה בסריקות ופרסה מחסומים כדי לאתר את הרכב הדורס.

חובש בכיר במד"א, דוד מור-יוסף, סיפר: "בשולי הכביש שכב גבר כבן 35 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב חולף. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

(צילום: דוברות איחוד הצלה לכיש)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו