לקראת ט"ו בשבט: בואי ליהנות מניחוחות הבשמים המדהימים מבית אסתי לאודר המשלבים פירות ופרחים ייחודיים

אסתי לאודר מותג העל היוקרתי שכבש את העולם, המותג הנחשק לשימוש על ידי כל אישה, מציעה לך להתחדש לקראת ראש השנה לאילנות – ט"ו בשבט – במגוון בשמי העל היוקרתיים, שכבשו כל לב אישה ברחבי הגלובוס.

אסתי לאודר מותג העל היוקרתי שכבש את העולם, מציעה לך להתחדש לקראת ראש השנה לאילנות – ט"ו בשבט – במגוון בשמי העל היוקרתיים.
אסתי לאודר, החברה שזה שישים שנה מוכרת את מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום המובילים בעולם, מביאה לך בשמים עשירים ויוקרתיים בעלי ניחוח בלתי נשכח.
אחד מבשמי הדגל של 'אסתי לאודר', הוא ה'Beautiful' שמיליוני נשים לא מוכנות להחליף אותו. Beautiful הוא בושם הנוצר מאלף פרחים: זר שושנים, ורדים, ציפורני-חתול ופריחת תפוזים, עם תו בסיס עצי עשיר ונגיעות הדרים.
בין יתר הבשמים היוקרתיים תוכלו למצוא את הבושם Pleasure Flower – פירותי, פרחוני, ומלא חיים, בושם בעל הרוח החופשית. יש לו ניחוח ספונטני ומלא חיים והוא מכיל תערובת של מנדרינה, אדמונית ושושנת העמקים. ויש עוד בשמים נוספים בסדרת הPleasure , שהמכנה המשותף לכולם הוא ניחוחות יוקרתיים ומיוחדים המשלבים פרחים ופירות.
ה – White Linen – הוא בושם פירותי, רענן, זוהר, טהור, המכיל בתוכו הפתעה של פרחי טוליפ אדומים ופריחת וורדים. פרזיה לבנה, פטל נוצץ. תחושת עלים ירוקים רעננים ופרחים שזה עתה הנצו.

Sensuous של אסתי לאודר אף הוא בושם מדהים המתאים למתנת ט"ו בשבט, הוא בניחוח עצי מודרי, אינטימי, נשי המכיל ברגמוט סיציליאני ושושנת העמקים.

Sensuous Noir הוא עשיר במיוחד, הוורסיה שלאחר החשיכה, המכיל עצים מסיסים, קרם נואר ופצ'ולי, וגם פרחי-לילה עשירים.
MODERN MUSE – הוא בניחוח שדה שופע פרחים נוצצים ויערות מלאי ניחוח.
וכמובן, זו לא כל הרשימה! יש עוד עשרות מוצרי בישום יוקרתיים ומיוחדים שאסתי לאודר ייצרה במיוחד בשבילך, כמו Youth Dew, Knowing ועוד.
שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של 'אסתי לאודר' מצטטת את המשפט האלמותי של אסתי לאודר, ומזכירה כי "בושם הוא רגש נוזלי". אסתי לאודר מציעה לכולן לבחור באחד הניחוחות האהובים עליה ולקבל את המוצר הריחני האיכותי ביותר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו