עולים לרגל: כ-70.000 אלף איש במעמד ברכת הכוהנים בכותל המערבי

למעלה מ-70.000 אלף איש השתתפו במעמד ברכת הכוהנים המסורתית בכותל המערבי • השתתפו בין היתר: הרבנים הראשיים, רב הכותל ושרים • צפו בתמונות מהמעמד

למעלה מ-70,000 אלף איש השתתפו במעמד ברכת הכהנים המסורתית בתפילת שחרית ומוסף, בה נשאו מאות כוהנים את ידיהם ובירכו את המוני הבאים בברכה המשולשת הכתובה בתורה, ובראשם הרבנים הראשיים לישראל, רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ, סגן ראש הממשלה ושר הפנים אלי ישי, מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל עודד וינר, ויהודים רבים מהתפוצות שבאו לחגוג בירושלים את חג הפסח.

קרא עוד:

[postim]

מנתונים שמגיעים ממשרדי רב הכותל עולה כי ברכת הכוהנים בשנה זו היא מהגדולות שהיו בחג הפסח.

המעמד, שנוסד על ידי איש ירושלים של מעלה הרה"ח רבי מנחם מענדל גפנר זצ"ל, מתקיים זה כארבעים שנה, ומסתמך על הסגולה המיוחדת שכותב בעל הרוקח, על ברכת שלוש מאות כוהנים במקום הקרוב למקום המקדש.

לתפילת שחרית שימש שליח הציבור הרה"ח מרדכי גפנר הי"ו בנו של מייסד המעמד, ולתפילת מוסף רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א.

עם סיום המעמד קיבלו הרבנים הראשיים לישראל הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א והגאון רבי יונה מצגר שליט"א ורב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א את העולים לרגל לברכם לרגל חג הפסח.

יצוין כי רבבות נוהרים אל רחבת הכותל המערבי במשך כל ימי החג לקיים את מצוות זכר עליה לרגל, ומשטרת ישראל העמידה כוחות רבים לשמור על ביטחונם ובטיחותם, לנוכח הרגישות הביטחונית שקיימת בימים אלו.

צפו בתמונות מהמעמד

ברכת כוהנים בכותל. פסח (1) ברכת כוהנים בכותל. פסח (2) ברכת כוהנים בכותל. פסח (3) ברכת כוהנים בכותל. פסח (1) ברכת כוהנים בכותל. פסח (2) ברכת כוהנים בכותל. פסח (3)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מעמד מדהים.
תודה על התמונות.
אני אשה ולא יכלתי להשתתף בברכת כהנים, גם מכיון שהיתי צריכה להיות באותו זמן בבתי.
איך שלא יהיה הלכתי לקבל ברכה חינם מ"הכהנת" הרבנית המברכת יפה כהן מבני ברק.
ששנה שעברה קבלתי את ברכתה שמאוד עזרה לי.
מאחלת לכולן חג כשר ושמח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו