הרפורמה בביטוחי הרכב יוצאת לדרך: נהגים צעירים ישלמו פחות

ממרץ יכנסו לתוקף הנחות של עד 40% במחירי ביטוח החובה לרכב פרטי • כחלון: "חברות הביטוח מגלגלות 5 מיליארד שקלים בשנה, כאשר הרווח שלהן הוא 20% - זה לא אמיתי" • כנסו והשוו בין החברות

הוזלת מחירי ביטוח החובה לכלי רכב פרטיים עליה הכריזו שר האוצר, משה כחלון והממונה על שוק ההון, דורית סלינגר תיכנס לתוקף בתחילת חודש מרץ. כך הודיע היום משרד האוצר.

כצעד ראשון ליישום הרפורמה, עליה הכריזו שר האוצר, משה כחלון והממונה על שוק ההון, דורית סלינגר, ניתן יהיה לרכוש פוליסות ביטוח פול בתעריפים המוזלים תוך ימים ספורים, החל מהראשון לפברואר. זאת דרך מוקד הטלפוני של הפול, ובכל אחד מסניפיו הפזורים ברחבי הארץ.

בנוסף, עדכן אגף שוק ההון את תעריפי הביטוח של הפול ושל כל חברות הביטוח, במחשבון שבאתר משרד האוצר. על מנת לקבל במחשבון את התעריף החדש, יש להזין את מועד תחילת הביטוח לתאריך הראשון במרץ 2016. במסגרת ההליך הדרגתי, במהלך השנה הקרובה צפויה הוזלה נוספת בתעריפי ביטוח רכב חובה לכלי רכב פרטיים.

קרא עוד:
[postim]

"הגיע הזמן שנשים שהן נהגות זהירות יותר ומעורבות פחות בתאונות ישלמו פחות. אותו דבר לגבי נהגים צעירים", אמר היום שר האוצר משה כחלון, והוסיף כי מדינת ישראל מחייבת את אזרחיה לרכוש ביטוח רכב חובה ולכן יש לוודא שהציבור יקבל מחירים ושירות טובים יותר: "שוק ביטוח החובה מגלגל 5 מיליארד שקלים בשנה, כאשר הרווח של החברות הוא 20% – זה לא אמיתי"

תמונה1

תמונה3

תמונה5

(אילוסטרציה ראשי: פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו