ביטחון, כלכלה וה-BDS: שגרירי מדינת ישראל בעולם מתכנסים בירושלים

הכנס השנתי מהווה פלטפורמה לדיוני ראשי נציגויות ישראל בעולם עם קובעי המדיניות הישראלית והנהלת משרד החוץ, דיון העוסק באתגרי הדיפלומטיה הישראלית ובניתוח הזירה הבינלאומית והשפעת המגמות על עתידה ובטחונה של מדינת ישראל

במשרד החוץ בירושלים יתכנסו היום למשך שבוע, ראשי נציגויות ישראל, שגרירים וקונסולים כלליים, המכהנים ב-106 נציגויות ברחבי העולם, לכנס השגרירים השנתי.

במהלך הכנס ייפגשו השגרירים והקונסולים הכלליים עם נשיא המדינה, ראש הממשלה, סגנית שר החוץ, מפכ"ל משטרת ישראל, קובעי המדיניות הכלכלית, בכירים במערכת הביטחון, הנהלת משרד החוץ וגורמים בכירים אחרים בחברה הישראלית. גם מזכ"ל ארגון המדינות המפותחות (OECD) יופיע בפני הפורום.

בנוסף לראשי הנציגויות המכהנים, יצטרפו ראשי הנציגויות המיועדים שיצאו לשליחותם בהמשך השנה, ויחליפו את ראשי הנציגויות שיסיימו את תפקידם.

קרא עוד:
[postim]

הכנס השנתי מהווה פלטפורמה לדיוני ראשי נציגויות ישראל בעולם עם קובעי המדיניות הישראלית והנהלת משרד החוץ, דיון העוסק באתגרי הדיפלומטיה הישראלית ובניתוח הזירה הבינלאומית והשפעת המגמות על עתידה ובטחונה של מדינת ישראל.

השנה, הכנס יתמקד בשלושה פרקים המהווים את הסוגיות המרכזיות על סדר יומה של הדיפלומטיה הישראלית: הסוגיה המדינית-ביטחונית, הנושא הכלכלי (יצירת הזדמנויות עבור ישראל בזירה הכלכלית העולמית) וסוגיות חברה ומדינה עמן מתמודדת מדינת ישראל – והשתקפותן בזירה הבינלאומית, הן בתחום הדיפלומטיה הציבורית וקמפיינים של BDS, הן בתחום יחסי החוץ.

(צילום ארכיון: יונתן זינדל – פלאש 90)

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו