חיזוק להרצוג לקראת הפריימריז: ניסנקורן הצטרף למפלגת העבודה

הפריימריז לראשות המפלגה עתידים להיערך באוגוסט הקרוב ומעמדו של הרצוג הפך בחודשים האחרונים לרעוע מאוד • הרצוג: "אנחנו הבית של מי שמאמין שהתיקון הכלכלי- חברתי הוא משימה לאומית. לא בדיבורים וסיסמאות - אלא במעשים"

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע על הצטרפותו למפלגת העבודה. מדובר בחיזוק משמעותי ליו"ר המפלגה, יצחק הרצוג, לקראת ההתמודדות על ראשות המפלגה – משום שבאופן מסורתי, ההסתדרות היא מוקד כוח משמעותי בתוך 'העבודה' ומתפקדים רבים סרים למרותה.

הפריימריז לראשות המפלגה עתידים להיערך באוגוסט הקרוב ומעמדו של הרצוג הפך בחודשים האחרונים לרעוע מאוד. בין המתמודדים הפוטנציאליים: היו"רים לשעבר ח"כ שלי יחימוביץ' וח"כ עמיר פרץ, ח"כ עומר בר-לב, ח"כ אראל מרגלית והרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי.

"אני שמח וגאה להצטרף למפלגת העבודה", אמר ניסנקורן להרצוג, במסיבת עיתונאים משותפת שקיימו לפני זמן קצר. "המציאות החברתית בישראל מחייבת היום להפעיל את כל הכוחות הציבוריים והפוליטיים כדי להילחם בעוני ההולך ומתרחב בישראל ובפערים העמוקים בחברה הישראלית".

קרא עוד:

[postim]

הרצוג כינה את ניסנקורן "מנהיג חברתי חשוב ופורץ דרך שמחולל שינויים היסטוריים בכל הנוגע לחייהם של אוכלוסיות מוחלשות, אזרחים עם מוגבלויות ואוכלוסיית הגמלאים וכמובן מוביל את ציבור העובדים בישראל להישגים חסרי תקדים".

20160202031221 (1)יו"ר ההסתדרות חותם על טופס ההתפקדות (צילומים: ניר כפרי)

לדבריו, "אבי מצטרף אלינו כי אנחנו הבית של הלוחמים החברתיים. אנחנו הבית של מי שמאמין שהתיקון הכלכלי- חברתי הוא משימה לאומית. לא בדיבורים וסיסמאות – אלא במעשים כמו אלה שאבי מוביל יום יום ושעה שעה. מעשים גדולים הנעשים בשטח, מחזקים את החברה הישראלית ומגנים על האדם העובד, המשפחות והצעירים בישראל ובפועל מביאים לצמצום הפערים בחברה הישראלית".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו