כְּבֹשֶׁת גַּנָּב כִּי יִמָּצֵא: כך חילצו הכבאים את הפורץ שנתקע בארובה • צפו

זה מה שקרה כששני גנבים צעירים להשתלשל דרך ארובה צרה, אל אחת החנויות במרכז המסחרי בבית שמש

במרכז המסחרי בבית שמש ניסו הלילה שני גנבים צעירים להשתלשל אל אחת החנויות דרך הארובה, אך אחד מהם נתקע בתוך הפיר ללא כל יכולת לחלץ את עצמו…

לאחר שהנער לא הצליח לצאת משם במשך זמן רב ואף החל לאבד את הכרתו, לא נותרה לחברו ברירה אלא להזעיק את אנשי כבאות והצלה ומד"א. הם גילו את הפורץ כשהוא תקוע בעומק של כ-3.5 מטרים, בפיר שרוחבו אינו עולה על 50 סנטימטרים.

בסיום פעולת חילוץ מורכבת, שבוצעה בעזרת חבלים, גלגלות ואמצעים ייעודים נוספים, הצליחו הכבאים לשלוף את הלכוד מהארובה במצב בינוני והוא הועבר להמשך טיפול אנשי מד"א. הפורץ השני נעצר לחקירה על ידי המשטרה.

קרא עוד:
[postim]

מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים בכבאות והצלה בית שמש, להב יוסי אסרף, תיאר את המקרה המורכב: "בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר התקבל דיווח על אדם שלכוד בתוך ארובה על גג חנויות במרכז המסחרי בבית שמש. הזנקתי למקום את יחידת היל"מ ואכן איתרנו בתוך ארובה צרה בעומק מספר מטרים צעיר כשהוא לכוד ללא יכולת לזוז".

אסרף מספר כי הבחין ש"הצעיר נמצא במצוקה וסובל מכאבים ועל סף אובדן הכרה, התחלנו מיד בפעולות חילוץ. באמצעות חבלים ומערכות המתאימות לאירוע מסוג זה ובסיומם חילצנו את הבחור לטיפול רפואי של כוחות הרפואה".

(צילומים: דוברות כבאות והצלה בית שמש)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו