נתניהו: "אקדם חקיקה שתאפשר הדחה מהכנסת של מי שנפגש עם מחבלים"

"אני מנסה לדמיין מה היה קורה בפרלמנט הבריטי או בקונגרס האמריקני אם חברי פרלמנט או חברי קונגרס היו הולכים ועומדים דום לזכר מרצחים שרצחו אזרחים בריטים או אזרחים אמריקנים", אמר רה"מ בפתח ישיבת הממשלה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפגישתם של ח"כי בל"ד עם משפחות המחבלים שרצחו יהודים ואמר כי יקדם חקיקה להדחתם מהכנסת.

"אני מאמין שרבים מאזרחי ישראל אינם חשים שחברי הכנסת הללו מייצגים אותם", אמר ראש הממשלה. "אנחנו עושים מאמצים גדולים כדי לשלב את האזרחים הערבים בחברה הישראלית, והם עושים את ההיפך הגמור, הם בונים חומות של שנאה.

"אני מנסה לדמיין מה היה קורה בפרלמנט הבריטי או בקונגרס האמריקני אם חברי פרלמנט או חברי קונגרס היו הולכים ועומדים דום לזכר מרצחים שרצחו אזרחים בריטים או אזרחים אמריקנים. אני חושב שהייתה קמה צעקה גדולה מאוד ובצדק.

"אני שוחחתי עם היועץ המשפטי לממשלה וביקשתי ממנו לבחון נקיטת צעדים משפטיים נגד חברי הכנסת הללו. אני אבקש לבחון שינויי חקיקה חדשים ומחוזקים שיאפשרו לנו לגרום לכך שמי שפועל בכיוון זה – לא יכהן בכנסת ישראל. במקביל, אגיש היום יחד עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין קובלנה לוועדת האתיקה של הכנסת. אני מצפה מכל חברי האופוזיציה שזעקו גם הם בצדק בעניין הזה, לתמוך בהצעות השונות שאנחנו נביא", אמר ראש הממשלה.

קרא עוד:
[postim]

נתניהו התייחס גם לשריפת בית הכנסת במאחז 'גבעת שורק' על ידי פורעים פלסטינים בליל השבת האחרונה.

"בסוף השבוע נשרף בית כנסת על שם שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בידי המחבלים. אני מצפה מכל אלה, בארץ ובעולם, שמגנים בצדק כל חילול של מסגד או כתובת על מסגדים, כמו גם שריפה במסגדים, אני מצפה מהם שייצאו באותה זעקה ובאותו גינוי על המעשה הנפשע הזה".

(צילום ארכיון: מרק ישראל סלם – POOL)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו