דרום קרוליינה: קלינטון ניצחה את סנדרס בפער אדיר

הקהילה השחורה בארצות הברית התגייסה לטובת הגב' קלינטון שניצחה בפריימריז למועמדות המפלגה הדמוקרטית שנערכו בדרום קרוליינה בפער אדיר את המועמד ברני סנדרס

המירוץ הדמוקרטי למועמדות המפלגה לנשיאות ארצות הברית: בפריימריז שנערכו אמש בדרום קרוליינה ניצחה קלינטון בפער גבוה מהצפוי את יריבה, המתמודד ברני סנדרס.

בני הקהילה השחורה, אשר רבים מהם מתגוררים במדינה, העניקו את קולם לקלינטון שניצחה עם 73.5% מהקולות לעומת 26% תמיכה בלבד שקיבל סנדרס הסוציאליסט. 87% מהשחורים במדינה העניקו את קולם לקלינטון.

עם היוודע דבר ניצחונה, בירכה קלינטון את מצביעיה והודתה גם ליריבה סנדרס על המירוץ. "אנחנו לא צריכים לעשות את אמריקה שוב גדולה – בניגוד למה שאתם שומעים – היא מעולם לא הפסיקה להיות גדולה".

קרא עוד:
[postim]

את הדברים אמרה בתגובה לדברי המתמודד הרפובליקני המוביל, דונלד טראמפ. קלינטון הוסיפה ועקצה אותו באומרה כי המשימה היא להפוך את "אמריקה שוב לשלמה. במקום לבנות חומות, אנחנו צריכים לשבור את המחסומים".

כעת מקווה קלינטון להמשיך בגל הניצחונות לקראת מה שמכונה בארצות הברית "סופר טיוזדיי" – יום שלישי הגדול, בבחירות המקדימות שייערכו בו זמנית בשמונה מדינות עם צפי להצבעה גבוהה במיוחד של השחורים בארה"ב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו