סקר: הציבור חושב שמחירי הדירות ימשיכו לעלות

למעלה משבעים אחוז מהציבור חושב שמחירי הדירות ימשיכו לעלות למרות שלל ההבטחות של הממשלה • 44% אינם סומכים על אף פוליטיקאי שיוריד את מחירי הדירות • עם זאת, הפוליטיקאי הכי אמין בנושא הוא השר כחלון

למרות כל הבטחות הממשלה להוזלת מחירי הדירות, סקר שפורסם היום מעלה כי הציבור עדיין פסימי וחושב שבמהלך שנת הכספים הנוכחית, יוקר הדיור אף יאמיר בכחמישה אחוז ממחירם הנוכחי.

סקר של מכון סמית שנערך עבור גלובס מעלה כי 71% מהישראלים חושבים שמחירי הדיור בישראל ימשיכו לעלות. 27% מהנשאלים אף חושבים כי מחירי הדירות יעלו בשיעור הגבוה מחמישה אחוזים במהלך השנה הנוכחית.

רק 21% מהנשאלים סבורים כי לא יחול שינוי במחירי הדירות. מתברר כי הציבור לא מאמין להבטחות של הפוליטיקאים. רק 6% מאמינים שמחירי הדירות ירדו אך בפחות מחמישה אחוזים, ורק שני אחוז מהנשאלים חושבים שהמחירים ירדו ביותר מחמישה אחוזים.

קרא עוד:
[postim]

עוד עולה בסקר כי 44% מהנשאלים חושבים שאין כיום פוליטיקאי, או נגידת בנק ישראל יכולים להוריד את מחירי הדירות. עם זאת, השר שזוכה לאחוזי האימון הגבוהים ביותר, הוא שר האוצר משה כחלון. 26% חושבים כי הוא יצליח להוריד בסוף את המחירים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במקום השני עם עשרה אחוז, נגידת בנק ישראל עם 6%, שר השיכון יואב גלנט עם 5%, שר הפנים אריה דרעי עם 3%. 6% מהנשאלים לא הביעו את דעתם בנושא זה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו