פעמיים: נהגים לקו בליבם בזמן נסיעה ברכב

פעמיים בשעות האחרונות לקו נהגים בלבם במהלך נסיעה ברכבם • בפעם הראשונה החליק הנהג לשדה בצד הדרך ובפעם השנייה התהפך עם רכבו • מצבם של הנהגים מוגדר קשה עד אנוש

ביממה האחרונה אירעו שני מקרים של תאונות דרכים לאחר שהנהגים לקו בלבם במהלך הנסיעה. בשני המקרים נפצעו הנהגים באורח קשה עד אנוש.

המקרה הראשון היה כאשר נהג רכב שככל הנראה חש בלבו איבד את ההכרה בכביש 3 בכניסה למושב רבדים והחליק עם רכבו לשדה בצד הדרך. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' ביצעו בו פעולות החייאה ראשוניות והוא פונה לבית החולים.

אברומי ברמן מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בנהג רכב ללא הכרה לאחר שחש בלבו והחליק עם רכבו לשדה בצד הדרך. בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

במקרה השני, נהג רכב שחש בלבו התהפך עם רכבו בסמוך למחצבות פוריה. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'טבריה' ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים פוריה שבסמוך במצב קשה וללא הכרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו