פעוט בן 4 חודשים נפטר בבית המטפלת בשכונת גבעת שאול

שוב מקרה של מוות בעריסה: פעוט נמצא כשהוא במצב קשה בבית המטפלת בשכונת גבעת שאול בירושלים • כוחות ההצלה שמיהרו להגיע למקום נאלצו לקבוע את מותו לאחר מאמצי החייאה שכשלו

שוב מקרה של מוות בעריסה, הפעם בבית המטפלת. כוחות ההצלה הוזעקו היום לשכונת גבעת שאול בירושלים בעקבות דיווח על פעוט שנמצא ללא הכרה.

מתנדבי ארגוני ההצלה שמיהרו להגיע למקום פתחו במאמצי החייאה, תוך כדי שאליהם מצטרף ניידת טיפול נמרץ של מד"א. הפעוט פונה לבית החולים שערי צדק בעיר שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מיכאל חי כהן, מתנדב באיחוד הצלה שהגיע למקום סיפר כי "מדובר בפעוט שאיבד את ההכרה במהלך שהותו אצל המטפלת. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות לאחר שנמסר לנו כי הוא לא התעורר משנתו והיה ללא הכרה".

קרא עוד:
[postim]

הוא הוסיף כי "הפעוט פונה לאחר מכן בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שערי צדק כשמצבו מוגדר אנוש וכשהוא ללא דופק ונשימה". כאמור, בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

אסון זה מצטרף לאשר אירע ביום שישי האחרון כאשר פעוט נפטר בשכונת בית ישראל בירושלים. הוריו של הפעוט הבחינו בבוקר כי בנם לא התעורר משנת הלילה וגילו לחרדתם כי הוא שוכב ללא הכרה וללא דופק ונשימה. הם הזעיקו את כוחות ההצלה, שניסו להחיותו במשך שעה ארוכה, אך למרבה היגון נאלצו לבסוף לקבוע את מותו.

דודי שקלאר, מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר ביום שישי: "כשהגעתי למקום בתוך שניות ספורות מקבלת הקריאה הפעוט היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות אך למרבה הצער צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א נאלץ לקבוע את מותו. מסתמן כי הרקע הוא תסמין של מוות בעריסה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו