פיגוע ירי סמוך לשער שכם: שני שוטרים נפצעו באורח קשה

מחבל ירה לעבר שוטרים סמוך לשער שכם בירושלים, פצע אחד מהם ונמלט מהזירה • כוח משטרתי פתח במרדף אחריו • במהלך הבריחה ביצע המחבל ירי נוסף ופצע עוד שוטר • המחבל נוטרל על ידי השוטרים שהגיעו לזירת הפיגוע

פיגוע ירי אירע ברחוב צאלאח א-דין הסמוך לשער שכם בירושלים. מחבל ביצע ירי לעבר שוטרים שהיו במקום ופצע את אחד השוטרים.

כוח משטרה פתח במרדף אחרי המחבל שנמלט מהמקום. על פי דיווחים ראשוניים המגיעים מהזירה עולה כי המחבל ככל הנראה ביצע את הירי כאשר רכב על אופנוע וחלף סמוך לשוטרים.

קרא עוד:
[postim]

במהלך המרדף אחרי המחבל הנמלט, ירה שוב לעבר השוטרים ולוחמי המג"ב ופצע את אחד מהם. השוטרים הגיבו בירי לעבר המחבל והצליחו לנטרל אותו. שני השוטרים נפצעו באורח קשה.

דביר עדני מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה עדיין נשמעו קולות ירי. הענקנו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים כשאחד מהנפגעים היה ללא הכרה. הנפגעים פונו בדקות אלו לבית החולים. כוחות גדולים של משטרה וכוחות הביטחון פעלו בזירה ובשלב זה אנחנו איתם בזירה בכדי לאבטח את האירוע ועורכים סריקות מחשש שישנם נפגעים נוספים".

חזי רוט מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה ובה שני נפגעים מאנשי כוחות הביטחון שנורו ע"י מחבל שבחסדי ה' נוטרל בזריזות ע"י לוחמי מג"ב ומשטרה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני תוך כדי שנשמעו קולות ירי. לאחר טיפול ראשוני בזירה פונו הנפגעים לבית החולים במצב קשה כשאחד מהם ללא הכרה".

מתנדב זק"א שימי גרוסמן מספר: קיבלנו קריאה על פיגוע ירי בסלאח א דין בבירה, בהגיעי לרחוב הראשי מצאתי שוטר פצוע מירי במצב קשה, יחד עם מתנדבים נוספים הענקנו לו סיוע רפואי, לאחר מכן הביאו אותנו למרחק 200 מטרים ממנו באחת הסמטאות לשוטר נוסף שנפצע אף הוא מירי במצב בינוני, והענקנו לו טיפול רפואי, השוטרים פונו תוך כדי הענקת טיפול רפואי על ידי ניידות של מד"א לבתי החולים בירושלים.

מוקדם יותר היום, התקרבה מחבלת אל קבוצת שוטרים שעמדו ברחוב הגיא בשער שכם במשימת אבטחה וניסתה להתנפל עליהם עם סכין ששלפה מתיקה. השוטרים חיסלו את המחבלת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו