דרעי ביקר את הפצוע החרדי מהפיגוע בפתח תקוה "התנהג בגבורה"

שר הפנים אריה דרעי הגיע לבקר את החרדי שנדקר הערב בפיגוע בכניסה לחנות בשוק בפתח תקוה • דרעי סיפר כי הוא התנהג בגבורה כאשר חיסל את המחבל • יו"ר שס קרא לציבור להמשיך בשגרת החיים

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי הגיע מלווה בסגן ראש עיריית פתח תקוה אריאל בוסו לבית החולים בלינסון בעיר, שם אושפז החרדי שנפצע בפיגוע הדקירה הצהריים.

ביציאתו מהמקום שיבח השר דרעי את התנהלותו של הצעיר, אשר הצליח למרות פציעתו למצוא את הסכין בו דקר אותו המחבל ונטרל אותו. "הבחור התנהג בגבורה, סיפר לי כיצד נדקר ובעיקר התעניין בפיגועים בירושלים וביפו ובמצב הפצועים".

דרעי הוסיף: "זה יום קשה מאד, פיגועים של בודדים בפ"ת, ירושלים ויפו. אני סומך על המשטרה, צה"ל והשב"כ ובינתיים כולנו חייבים להתמודד ואין לי ספק שנצליח כפי שהתמודדנו בעבר עם ימי פיגועים קשים מאלה. אנחנו חייבים להמשיך בשגרת החיים".

מתנדב זק”א יוסי לנדאו שהגיע בין הראשונים לזירת הפיגוע סיפר: קיבלתי קריאה במוקד זק”א על פיגוע דקירה ברחוב הברון הירש בפתח תקווה, הגעתי למקום תוך זמן קצר, ומצאנו יהודי חרדי פצוע מדקירות בפלג גופו העליון, המחבל שככל הנראה עקב אחר היהודי ובהיכנסו לחנות משקאות נכנס אחריו ודקר אותו.

תושבים במקום אזרו אומץ ועוד בטרם הגעת הכוחות הראשונים למקום חסמו את פצעי הדקירה, עוז רוחו של הקרבן הדהים אותי כאשר חסם את המחבל ולקח מידו את הסכין וכשהמחבל ניסה לפגוע בו שוב דקר אותו בחזרה והוא מת מפצעיו.

לאחר שהפצוע פונה מהמקום על ידי ניידת טיפול נמרץ לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, נשארנו במקום ולאחר שכוחות הביטחון סיימו את עבודתם נכנסנו לחנות ועטפנו את המחבל עם שקית שחורה, ומטפלים כעת בממצאים במקום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו