טראמפ מזהיר: אם לא אבחר לנשיא ארה"ב יהיו מהומות

רבע מהאמריקאים הודיעו כי אם טראמפ יהיה הנשיא הבא הם ישקלו להגר מארצות הברית • המועמד הרפובליקני הזהיר מפני מהומות אם לא יזכה במועמדות המפלגה הרפובליקאית ולא יהיה הנשיא הבא • "אני מייצג מיליוני בני אדם", אמר דונלד טראמפ

המועמד הרפובליקאי דונלד טראמפ אמר היום כי הוא בטוח שהוא יקבל מספיק צירים כדי לזכות במועמדות המפלגה בבחירות לנשיאות ארה"ב והזהיר מפני מהומות אם המפלגה תמנע ממנו אותה.

בראיון לסי-אן-אן נשאל טראמפ מה יקרה אם הוא יקבל מספר גדול של צירים, אבל עדיין לא יקבל את מועמדות המפלגה, וענה: "אני לא חושב שאפשר להגיד שלא נקבל את זה אוטומטית. אבל אני חושב שיהיו מהומות, אני מייצג אנשים רבים, מיליוני אנשים".

קרא עוד:
[postim]

זו לא הפעם הראשונה שטראמפ מאיים. בעבר כתב: “ברני סנדרס משקר כשהוא אומר שלמתפרעים שלו לא נאמר להגיע לאירועים שלי. תיזהר ברני, או שהתומכים שלי יגיעו לעצרות שלך”. איום זה הגיע לאחר שטראמפ ביטל עצרת תמיכה בשיקגו בשל עימותים בין תומכיו למפגינים. לדברי טראמפ, סנדרס הוא זה ששולח את המפגינים להפריע לעצרות שלו.

בתוך כך, סקר שפורסם היום בארצות הברית מעלה כי יותר מרבע מהאמריקאים ישקלו ברצינות לעזוב את ארצות הברית אם המועמד הרפובליקאי המוביל, דונלד טראמפ, ינצח בבחירות לנשיאות. 28 אחוזים קבעו כי קיים סיכוי סביר שיהגרו מארצות הברית אם איל ההון ינצח בבחירות הקרובות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו