אורן חזן לשר הביטחון: "אם יישפך עוד דם בגדה, הוא יהיה על ידיך"

חבר הכנסת אורן חזן הזהיר במהלך צעדה שערך נגד הטרור כי אם לא ישתנו נהלי הנסיעה בתחבורה הציבורית ביהודה ושומרון ויהיו עוד פיגועים נגד ישראלים, הדבר יהיה באשמת שר הביטחון

חבר הכנסת אורן חזן הוביל אתמול צעדה באזור אריאל במחאה נגד הטרור והיעדר הביטחון בתחבורה הציבורית בגדה. הצועדים דרשו להחזיר את ההפרדה באוטובוסים בין יהודים לפלסטינים.

במהלך הצעדה אמר חזן, "על אף מזג האוויר הסגרירי החלטנו לצאת לצעידה קלה. לא ירתיעו אותנו לא טיפות של גשם ובטח לא חבורה של פלסטינים שחושבים שהם יכולים לקחת בעלות על הארץ הזאת. כבר קרוב לשנתיים שאנחנו צועקים וזועקים על מצב הביטחון וחוסר תחושת הביטחון בתחבורה הציבורית".

קרא עוד:
[postim]

בהמשך, פנה אל יעלון ישירות: "שר הביטחון יעלון, אני אומר לך בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים: אם חלילה יישפך עוד דם בעקבות החיכוך המסוכן הזה בתחבורה הציבורית ובטרמפיאדות ביהודה ושומרון – הדם הזה על הידיים שלך. אנחנו נמשיך ללכת בבטחה מסיבה אחת שכמו שאמרנו תמיד: ארץ ישראל לעם ישראל ולא לישמעאל, אנחנו כאן כדי להישאר וגם הצעדה הזאת מוכיחה את זה".

לפני מספר חודשים, כאשר הודיע שר הביטחון על ביטול ההפרדה באוטובוסים, תקף אותו חזן בחריפות. כאשר הודיע יעלון על הקפאת ביטול ההפרדה אמר ח"כ אורן חזן: "אסור שחברות יושבי בתי הקפה בשינקין יקבעו את סדר היום של המדינה. אמשיך לעמוד לצד השר במאבק למען מפעל ההתיישבות, מאבק שמונע ממציאות ולא משיקולים זרים ביניהם החשש גם מהתערבות בגץ".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו