בעקבות התקלה: ח"כ איתן כבל דורש פיצוי כספי ללקוחות פלאפון

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, על התקלה אתמול בחברת בפלאפון: אפנה למנכ"ל משרד התקשורת ואתבע דוח מפורט על התקלה והתייחסות לפיצוי ראוי ללקוחות

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, פתח הבוקר את דיוני הוועדה והתייחס לתקלה שאירעה אתמול בחברת פלאפון. "אני מנסה לחשוב מה היה קורה לו אזרח היה מייצר תקלה כלפי החברה", אמר.

הוא הזכיר כי עד לרגע זה התקלה לא הסתיימה והוסיף: "בכוונתי לפנות למנכ"ל משרד התקשורת ולתבוע ממנו לקבל דוח מפורט על העניין, כיצד מונעים הישנות מקרים דומים ומה הפיצוי הראוי ללקוחות – בוודאי לנוכח הדיון שהתקיים בוועדה לפני מספר שבועות בו המנכ"ל עצמו הצהיר שמצב התשתיות הוא בכי רע".

קרא עוד:
[postim]

כזכור, שריפה שפרצה אתמול בחוות השרתים של ‘פלאפון’, גרמה לשיבושים קשים בקליטת הרשת הסלולרית של החברה ברחבי הארץ. הדליקה פרצה בסביבות השעה 7:15 בארון החשמל באחד מהמתגים הראשיים של החברה, באזור התעשייה קריית אריה בפתח תקווה. מדובר ככל הנראה בתקלה טכנית ואין חשד להצתה.

מ’פלאפון’ נמסר כי “כתוצאה מהשריפה חלה פגיעה בגלישה וכן בקבלת והוצאת שיחות וסמסים בקרב רבים ממנויי החברה. כל המנויים מועברים כעת למתג החליפי של החברה ברמלה ואנו פועלים לסיום התקלה בשעות הקרובות”.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו