בגלל ההתנגדות החרדית? נתניהו מאשר: קשיים במתווה הכותל הרפורמי

ראש הממשלה אומר כי מתווה הכותל נתקל בקשיים אך מתחייב למצוא פתרון לנושא הסדרי התפילה בכותל בכיוון המתווה אליו מתנגדים חברי הכנסת החרדים כפי הוראת גדולי ישראל שליט"א • נתניהו מינה את ראש לשכתו לעמוד בראש צוות שיגבש פתרון

בעקבות התנגדותם של חברי הכנסת החרדים, מאשר הצהריים ראש הממשלה בנימין נתניהו כי מתווה הכותל הרפורמי נתקל בקשיים ולכן מינה צוות לקידום המתווה.

חברי הכנסת החרדים, הבהירו לראש הממשלה בנימין נתניהו את דעתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, כי הם אינם יכולים להמשיך לשבת בממשלה אשר תכיר בתנועה הרפורמית כזרם ביהדות ותעניק להם שליטה בכותל המערבי.

קרא עוד:
[postim]

נתניהו אמר היום, "לפני כחודשיים קיבלה הממשלה החלטה ליישום המלצות הצוות המייעץ, לעניין הסדרי התפילה בכותל המערבי. לאחר קבלת ההחלטה, התעוררו מספר קשיים", אמר נתניהו בלי להזכיר איזה קשיים התעוררו. הוא הצהיר: "אנחנו פועלים על מנת למצוא להם פתרון".

"אני מבקש לשוב ולהבהיר את המחויבות שלי למצוא פתרון לנושא הסדרי התפילה בכותל בכיוון האמור. לשם כך, החלטתי למנות את ראש לשכת רה"מ דוד שרן, לרכז את הדיונים בנושא מול הגורמים השונים ולהציג בפניי בתוך 60 ימים, המלצה לצעדים הנדרשים לפתרון הקשיים, לפי הפתרון שהוצע".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו