אין מתנות חינם: ליברמן מאיים להצביע נגד חוק ההשעיה

הקואליציה החליטה להביך את אביגדור ליברמן ולעלות היום להצבעה את חוק ההשעיה • ליברמן מצידו איים היום כי לא יתמוך בחוק "שלא ייצא שאנחנו נציל אותו" את ממשלת נתניהו

יושב ראש ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן מאיים שלא לתמוך בחוק ההשעיה למרות שהדבר תואם את השקפותיו הפוליטיות "יתנו – יקבל לא יתנו – לא יקבלו" אמר.

חוק ההשעיה אמור לעלות להצבעה היום במליאה למרות שאין רוב מובטח להצעה מפני שהחכים אמסלם ונגוסה מסרבים להצביע עם הקואליציה במחאה על כך שראש הממשלה לא מפנה תקציבים להעלאת יהודים נוספים מאתיופיה לישראל.

בישיבת הסיעה של ישראל ביתנו אמר ליברמן כי "ראש הממשלה ראוי לפרס בשרלטנות פוליטית. זה חוק שבא להעניק חסינות לנציגי ארגוני הטרור, שיושבים בכנסת. ראש הממשלה יודע שאי אפשר לעולם לרכז 90 ח"כים. אם רוצים תמיכה של ישראל ביתנו, זה יקרה רק אם ראש הממשלה יתמוך בהצעה שלי להפרדת רשויות, קרי העליון לא יכול להתערב בהחלטות ועדת הבחירות המרכזית. מתנות חינם לא יהיו: יתנו – יקבלו, לא יתנו – לא יקבלו"

עוד הוסיף "גם לגבי מתווה הגז, שלא יהיו פה אשליות. לא יפתרו בעיות קואליציוניות על חשבוננו. ראש ממשלה שלא יודע לשלוט, לא יודע לקבל החלטות, החברים שלו לא תומכים בהצעות חוק שהוא מביא – שלא יצא שאנחנו נציל אותו" סיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו