גורמי ביטחון בטורקיה: בתי הספר היהודיים על הכוונת של דאעש

לדברי הגורמים, האיום "חמור ומידי" והוא מקיף את כל מוסדות החינוך – בתי ספר, גני ילדים ומרכזי נוער • "אנחנו לא יודעים אם המתקפה תצא לפועל ב-24 השעות הקרובות או בימים הקרובים", נמסר • אתמול הוחמרה אזהרת המסע לטורקיה

ארגון הטרור דאעש מתכנן לתקוף בתי ספר יהודיים בטורקיה ולבצע רצח המוני של תלמידים, כך מדוות רשת 'סקיי ניוז' בשפה הערבית, מפי גורמי ביטחון במדינה.

לדברי הגורמים, האיום "חמור ומידי" והוא מקיף את כל מוסדות החינוך – בתי ספר, גני ילדים ומרכזי נוער. אתמול הודיע המטה ללוחמה בטרור בישראל על החמרת רמת אזהרת המסע לטורקיה מ"איום ממשי בסיסי" ל"איום ממשי מידי".

המידע על תכניות דאעש התקבל בחקירתם של 6 מפעילי הארגון, שנעצרו בעיר גזיאנטפ שבדרום טורקיה. "הארגון ממשיך לנסות ולפגוע בטורקיה וגם במדינות אחרות, כשהקהילה היהודית על הכוונת. אנחנו לא יודעים אם המתקפה תצא לפועל ב-24 השעות הקרובות או בימים הקרובים", נמסר.

קרא עוד:

[postim]

גורמי הביטחון במדינה אומרים כי ננקטות פעולות רבות, גלויות וסמויות, לשם אבטחת המוסדות היהודיים. פעולות אלו נוספות למאמץ הטורקי הכולל לעצור את פעילות דאעש במדינה, שהתחזקה מאוד בחודשים האחרונים.

בתוך כך, מאמתים בטורקיה את הידיעה על כך שהמחבל שהתאבד באיסטנבול לפני כשבוע וחצי, רצח 3 ישראלים ופצע 10 נוספים, היה פעיל דאעש. בפיגוע נהרגו שמחה דמרי מדימונה, יונתן שור מתל אביב ואברהם גולדמן מהרצליה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו