ח"כית חוקקה נגד ביזיון דגל המדינה והושוותה לנאצית

חברת הכנסת בוקר שחוקקה את חוק הדגל קיבלה היום ללשכתה בכנסת דגל ישראל עם כיתוב המשווה אותה לנאצית • נאוה בוקר פנתה למשמר הכנסת ובמקביל אף הגישה תלונה במשטרה נגד פעיל השמאל ששלח את המיצג המזעזע

בעקבות העברת חוק הדגל המחמיר את הענישה עם שורפי הדגל, קיבלה הבוקר חברת הכנסת נאוה בוקר מכתב נאצה מאיש השמאל הקיצוני גדעון ספירו.

במכתב כתב ספירו 'הייל הייל נאוה, פורים שמח', ואף שלח מספר דגלי ישראל עם סמל המפלגה הנאצית מודבק עליהם. ח"כ בוקר פנתה למשמר הכנסת בבקשה לפתוח בחקירה והגשת תלונה במשטרה.

"נחרדתי לקבל בדואר 'יצירת אומנות' מזעזעת שכזו, בה משווים אותי לנאצית. המונח אמנות במדינת ישראל כבר מזמן הפך לבדיחה שחוקה ולנשק בידי מסיתים קיצוניים. אם מכתב כזה עתיר בסמלים נאציים מוצא את דרכו לתיבת הדואר שלי, אי אפשר לדעת מה יקרה ברחוב. צריך לעצור את האיש הזה לטובת כולנו", אמרה.

כזכור, הצעת החוק שהגישה חברת הכנסת בוקר, מבקשת להחמיר את הענישה עם שורפי הדגלים, ותגדיל את עונש המאסר משנה אחת לשלוש שנים, ואת הקנס מ300 לירות לקנס של 50 אלף ש”ח.

הצעת החוק הוגשה עם תחילתו של גל הטרור הנוכחי ובעקבות קיומן של הפגנות תמיכה המוניות, הנערכות בהקשרים שונים מדי כמה חודשים, במרכזי היישובים הערביים בישראל ובמרכזי הקמפוסים בכמה מהאוניברסיטאות המובילות בארץ. במהלך הפגנות אלו שורפים המפגינים והמתפרעים את דגלי ישראל ומיד לאחר מכן שבים לשגרת חייהם כרגיל, וממשיכים ליהנות מכל ההטבות שמדינת ישראל מאפשרת לכלל אזרחיה שומרי החוק.

IMG-20160329-WA0006IMG-20160329-WA0007IMG-20160329-WA0005

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו