מראות חג הפסח אצל אב"ד יבניאל הגרס"מ פרנקל

מראות חג הפסח אצל אב"ד יבניאל הרה"צ רבי סיני פרנקל שליט"א, בשריפת חמץ, בשמחת ברית, בביקור אצל הגרי"ד גרוסמן רבה של מגדל העמק, בשמחת האירוסין למשב"ק

צילום: JDN

בשריפת חמץ בביקור בבית הגרי''ד גרוסמן בביקור חג בבית הגרי''ד גרוסמן שליט''א רבה של מגדל העמק (1) בביקור חג בבית הגרי''ד גרוסמן שליט''א רבה של מגדל העמק (2) בביקור חג בבית הגרי''ד גרוסמן שליט''א רבה של מגדל העמק (3) בביקור חג בבית הגרי''ד גרוסמן שליט''א רבה של מגדל העמק (4) בביקור חג בבית הגרי''ד גרוסמן שליט''א רבה של מגדל העמק (5) בברית בימי חוה''מ בבית מדרשו (1) בברית בימי חוה''מ בבית מדרשו (2) בברית בימי חוה''מ בבית מדרשו (3) כ''ק האדמו''ר מבוטושאן שליט''א בביקור בבית אחיו גאב''ד יבניאל (1) כ''ק האדמו''ר מבוטושאן שליט''א בביקור בבית אחיו גאב''ד יבניאל (2) שמת האירוסין ליד ימינו של גאב''ד יבניאל הבה''ח איתמר מידן נ''י (10) שמת האירוסין ליד ימינו של גאב''ד יבניאל הבה''ח איתמר מידן נ''י (11) שמת האירוסין ליד ימינו של גאב''ד יבניאל הבה''ח איתמר מידן נ''י (6) שמת האירוסין ליד ימינו של גאב''ד יבניאל הבה''ח איתמר מידן נ''י (7) שמת האירוסין ליד ימינו של גאב''ד יבניאל הבה''ח איתמר מידן נ''י (8) שמת האירוסין ליד ימינו של גאב''ד יבניאל הבה''ח איתמר מידן נ''י (9)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרב הצדיק האמיתי מיבנאל ה"ה הגה"ח רבי סיני פרנקל שליט"א מזכה הרבים, יהודי מיוחד שלא זוכים לראות עוד הרבה אנשים טובים שכמותו. חזקו ואמצו, יישר כוח על התמונות. אני בטוח שהרב פרנקל לא יודע שמצלמים אותו.

יש"כ על הכנסתם את התמונות של הגאב"ד שליט"א

מזל שהרב גרוסמן בתמונות, אחרת מה הסיבה להעלות גלריה כזו מטופשת?

אולי האתר הנכבד יספר לנו איזה בית דין יש לו שנותן סיבה לקרוא לו אב"ד. כי אני מכיר אותו למעלה משלושים שנה, בית דין אין לו !!

יוני אברמסון
הרב פרנקל לא צריך שום תואר, אתה יודע למה? כי ראשית, גדול מרבן שמו, שנית, גם אם תדרוך עליו ותרמוס אותו הוא יאהב אותך ויעזור לך, וכל התוארים החשובים שאמנם מאוד מתאימים לאישיותו ומוצדקים במאת האחוזים, אינם מעניינים אותו לרגע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו